Cthulhu Skrevet 14. juli 2019 Del Skrevet 14. juli 2019 <br data-mce-bogus="1">KORTTEST: Ninebot Gokart Kit Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 14. juli 2019 Del Skrevet 14. juli 2019 Har sett lignende typer i mitt eget nabolag.. både trege og utrolige trimmet. Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 14. juli 2019 Del Skrevet 14. juli 2019 El-gokart lager dere selv ganske enkelt. Lenke til kommentar
Krist81 Skrevet 15. juli 2019 Del Skrevet 15. juli 2019 Kjøpte ståhjuling til guttungen på Teknikmagasinet, den skal gå i maks 10-12 km/t oppgir de. Den når 20km/t uten problemer. Satt så på en lignende løsning, som Teknikmagasinet selger. Da passerte guttungen 30km/t før han ikke turde mer, den går nok enda fortere. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. juli 2019 Del Skrevet 15. juli 2019 Hæhæ! Jeg har en MiniPro, og jeg fikk lyst på denne, det må sies. Bra dere fokuserer på lek og moro, siden jeg ikke hadde turt å kjøre denne på vei uansett hvor landlig til jeg bor... 1 Lenke til kommentar
I16 Skrevet 15. juli 2019 Del Skrevet 15. juli 2019 Obs: Ikke bare er det ulovlig å kjøre denne på veg, den er ulovlig å kjøre over alt utenom på eventuelle avsperrede baner for motorsport. Kjører man denne utenfor et slikt område er det å regne som å kjøre en uregistrert, uforsikret motorvogn, og grunnet mange tekniske krav brytes det en haug andre paragrafer i samme slengen. Her må dere ikke gi inntrykk av at denne kan kjøres på "privat eiendom" fritt, der mange tydeligvis tror man kan gjøre hva som helst. Lykke til med forsikringsoppgjøret til den som skader seg selv eller andre på en slik doning. 3 Lenke til kommentar
Burgomatic Skrevet 16. juli 2019 Del Skrevet 16. juli 2019 Kanskje Sinclair C5 gjenoppstår også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå