Huffe Skrevet 14. juli 2019 Del Skrevet 14. juli 2019 Jeg sitter på en gammel PC som jeg bruker innimellom. Tilfeldigvis gikk jeg innom win update i går kveld og godtok noe som ser ut å ha vært en større oppdatering for win10 HDDen er ikke særlig stor på denne og etter oppdateringen er det lite plass igjen fordi det ser ut til at windows.old mappen tar veldig mye kapasitet. Jeg forsøkte å slette mappen men det kom opp mange advarsler om at det ville påvirke systemet etc. I tillegg trenger jeg admin rettigheter og noe greier. Vil det skje noe galt hvis jeg bruker removeonboot eller noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 14. juli 2019 Del Skrevet 14. juli 2019 Bruk det medfølgende diskoppryddingsverktøyet til å slette tidligere Windows versjoner. Lenke til kommentar
Huffe Skrevet 14. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2019 Etter litt knoting fant jeg det ja. Oppskriftene jeg fant på nettet stemte ikke helt overens. Fikk ikke opp sletting av tidligere windows versjoner til å begynne med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 14. juli 2019 Del Skrevet 14. juli 2019 Du må velge å fjerne systemfiler, så skal det gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå