Gå til innhold

Oppdatering apper kun når lader, eller ?

Gjest Slettet+234981

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+234981

Et av livets store mysterier som jeg ikke finner svar på på google. Finner ingen innstillinger for dette men min erfaring er at automatisk oppdatering kun skjer med laderen koblet til. Har dog kun hatt middels dyre telefoner (3000+-) så ikke av det sprekeste. Hvordan er det med deres telefoner, oppdater de apper automatisk kun med laderen koblet til evt kan dere velge på noen måte ? Hva slags telefonen har dere ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tipper dette kommer av en kombinasjon av to innstillinger:

- I play store: oppdater apper automatisk bare via Wi-Fi

-Under avanserte innstillinger for Wi-Fi, er det vanligvis et valg for om Wi-Fi skal være aktivt når telefonen er i dvale, eller bare når den lader.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg mener dette er et aktivt valg man tar i innstillingene et eller annet sted. Kanskje i Google Play's innstillinger eller under batteriinnstillinger. 

Selv har jeg slått av automatisk oppdatering og sjekker selv når jeg har lyst.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981

Den gamle Huaweien hadde en innstilling om wifi av eller på under dvale, finner ikke noe sånnt valg på Samsungen (A50). Der er wifi på alltid tydeligvis. Har ikke funnet noe valg om oppdatering kun med laderen tilkoblet noe sted på noen av telefonene men hvis dere andre også opplever kun oppdatering når laderen er tilkoblet så er det kanskje en forhåndsbestemt handling som ikke kan endres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...