probin Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 Noen som kan anbefale xxl musematte? jeg bruker nå steelseries, men den blir jo "tråkk" etter få måneder! finnes det noen som holder seg litt lenger? TAKK! Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 Razer sine musematter er jeg ganske fornøyd med, men også det eneste jeg noen gang har kjøpt av razer. har hatt min i over ett år uten og merke noe særlig forskjell Lenke til kommentar
probin Skrevet 12. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2019 Razer sine musematter er jeg ganske fornøyd med, men også det eneste jeg noen gang har kjøpt av razer. har hatt min i over ett år uten og merke noe særlita p ta prøver vi razer også Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 Sjekk ut plastmatta til Steelseries, 4HD eller 9HD alt etter størrelsen du ønsker. Holder i mange år og tåler søl. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Razer sine musematter er jeg ganske fornøyd med, men også det eneste jeg noen gang har kjøpt av razer. har hatt min i over ett år uten og merke noe særlig forskjell Har hatt min Razer i over 3 år nå, og ikke lagt merke til noe slitasje på den i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå