NTB - digi Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 Trump hyllet internettaktivister på ytre høyre Lenke til kommentar
Mahh Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 *Faktiske tall er ikke vanskelig å finne: Steven Crowder er en av mange eksempler som har mistet inntektskilde på YouTube. Det blir skyldt på diskriminering. Det er absolutt ingenting av det... Hadde det vært det ville gigantene selvsagt hatt en sak og vi andre ikke noe vi skulle ha sagt. #Adpocalypse 2 Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 (endret) Sitat *Faktiske tall er ikke vanskelig å finne: Steven Crowder er en av mange eksempler som har mistet inntektskilde på YouTube. Det blir skyldt på diskriminering. Det er absolutt ingenting av det... Hadde det vært det ville gigantene selvsagt hatt en sak og vi andre ikke noe vi skulle ha sagt. #Adpocalypse Så tallet er... 1...? Flott at du kan vise til en enkelt hendelse, men det er jo ikke akkuratt det som blir etterspurt... Endret 12. april 2021 av Uderzo fjernet brukernavn i sitat 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 Sitat Det blir skyldt på diskriminering. Det er absolutt ingenting av det... Mobbing. Noe Steven Crowder definitivt ikke gjør... /s https://twitter.com/gaywonk/status/1137477763504455682 2 Lenke til kommentar
Mahh Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 Tallet er definitivt mye mer enn 1... Han er en av mange. Ikke fullt like mange har blitt fjernet fra plattformene. Og selvsagt en god del av de er radikale. Men si meg. Når en skeiv person, en av frontfigurene i et multimillonær selskap som Vox står frem og kaller vennene sine for *skeiv* går i spydspissen for å begrense ytringfriheten enormt til en kjent KOMIKER burde det ringe en bjelle... Det er det komikere gjør, de gjør narr av alle. Denne hendelsen var absolutt ikke eksklusivt. Dette har blitt en trend bland flere komikere. De slenger selvsagt ord som høyre radikale ut i munn diaré for å rettferdiggjøre slike sinnsyke handlinger. Hvor i huleste er det radikale? Eller oppfordringen til vold? Komikere burde uten tvil være sist av alle til å bli vurdert stengt ut. Da burde det absolutt være en sterk sak. Dette er ikke noe som ligner en ska en gang Lenke til kommentar
Mahh Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 KOMIKER *som gjør det samme(!)*** Lenke til kommentar
Mahh Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 Poenget her var at mr Carlos sin dobbeltstandard ved å bruke enorme ressurser og å mest sannsynlig vri YouTube sin hånd etter en stor investeringsavtale til å gå etter crowder for noe han selv gjør. Og som faktisk absolutt ikke burde være en greie i dagens samfunn. Komikere mest av alle burde få lov til å fornærme alle som passer dem. Det er tross alt en stor del av det å være KOMIKER. Det ligger i jobb beskrivelsen. Hårsåre idioter som bruker advokater til å gå etter noe så uskyldig som en komiker som på ingen måte overhodet har oppfordret til vold burde virkelig bli revurdert av samfunnet som helhet. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 Mobbing. Noe Steven Crowder definitivt ikke gjør... /s https://twitter.com/gaywonk/status/1137477763504455682 Så å kalle han gay og latino er mobbing, men når man ser under twitterbildet så er det greit for han å kalle Tucker Carlson en white supremacist? Kan ikke si han der kler offerrollen veldig godt. Ufyselig fyr. 2 Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 De russiske internettaktivistenene til Putin våger vel ikke å møte opp, i tilfelle Trump ikke klarer å hindre FBI i å arrestere dem. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 Så å kalle han gay og latino er mobbing, men når man ser under twitterbildet så er det greit for han å kalle Tucker Carlson en white supremacist? Dette var fryktelig virkelighetsfjernt. Hvilken type mobbing foregikk på din ungdomsskole? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 Dette var fryktelig virkelighetsfjernt. Hvilken type mobbing foregikk på din ungdomsskole? Å kalle folk stygge ting de ikke er, er jo like mye mobbing som å plukke på ting de faktisk er. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 Å kalle folk stygge ting de ikke er, er jo like mye mobbing som å plukke på ting de faktisk er. Så om jeg hadde kalt deg for apatisk så hadde det vært likestilt med å kalle deg for en homse og håne deg med "homsestemme"? 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 Så om jeg hadde kalt deg for apatisk så hadde det vært likestilt med å kalle deg for en homse og håne deg med "homsestemme"? Jepp, eller styggere ting enn apatisk. Rasist, White Supremacist osv. Når slikt blir brukt som skjellsord så er det en form for mobbing. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 Jepp, eller styggere ting enn apatisk. Rasist, White Supremacist osv. Når slikt blir brukt som skjellsord så er det en form for mobbing. A-ha. Så når en gruppe med gutter kaller en homofil i skolegården for rævpuler så er det ikke mobbing, men hvis jeg kaller Tucker Carlson for en rasist så er det mobbing! Gotcha! Lenke til kommentar
Mahh Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 Hvis jobben til noen er å prate shit så burde det ikke komme som en bombe. Hvis du ikke liker det slutt å se på. Enkelt. I skolegården kan du ikke gå unna. Fundamental forskjell Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 (endret) Sitat I skolegården kan du ikke gå unna. Fundamental forskjell Så nettmobbing eksisterer ikke fordi de bare kan slå av datamaskinen? Endret 12. april 2021 av Uderzo fjernet brukernavn i sitat Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 A-ha. Så når en gruppe med gutter kaller en homofil i skolegården for rævpuler så er det ikke mobbing, men hvis jeg kaller Tucker Carlson for en rasist så er det mobbing! Gotcha! Nei det sa jeg ikke. Begge deler er mobbing. Sier bare det er ganske patetisk å klage over mobbing mens man mobber andre rett under profilbildet sitt på twitter. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 Nei det sa jeg ikke. Begge deler er mobbing. Sier bare det er ganske patetisk å klage over mobbing mens man mobber andre rett under profilbildet sitt på twitter. Og jeg sier bare at det er ganske patetisk med personangrep og håne andre mennesker med å imitere homofili som om Crowder var 13 år. Jeg tror ikke du kunne identifisert mobbing om det så hadde skjedd med dine egne. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 (endret) Jeg tror ikke du kunne identifisert mobbing om det så hadde skjedd med dine egne. Person1: det finnes flere typer mobbing. Person2: da vet ikke du hva mobbing er. Endret 12. juli 2019 av Tåkefyrste 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå