bjarne88 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 fallout 2 var vel det beste Lenke til kommentar
Supposedly Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Civilization. Var krise da jeg fikk støv (og dermed leseproblemer) på tredje diskett (av fire) og ikke kunne laste alle animasjonene. Gode, gamle Amigaen. Tror det tok cirka fem minutter bare å laste spillet. Ellers brukte jeg utallige timer på å spille Wings og Player Manager. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg synes Half Life var det beste spillet på 90 tallet, best grafisk kule våpen og mye spillbarhet, jeg venter spent på Hl2 for å se om det blir samme slageren. Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 90-tallets beste spill? 1: Final Fantasy 6 (3 US) 2: Baldur's Gate I + exp. 3: Chrono Trigger 4: Command and Conquer - Red Alert 5: Super Metroid Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Warcraft og Warcraft II uten tvil ! Ellers er Mario spillene og Ghoulsn Ghost noe av de bedre også. Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 1. Fallout 2 2.Half-Life 3.Metal Gear Solid Snake 4.Snakes Revenge(Nintendo) 5.StarCraft Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Må vell si at final fantasy får en sterk 2. plass da, og Zelda OOT en 3. plass, men ingen slår starcraft. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Ufo: Enemy unknown, såklart. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Need For Speed! (samme hvilket ) Age of Empires: Age of Kings Det er uten tvil de to jeg har spilt mest i hele mitt liv, spillinga begynte med disse en gang på 90-tallet *s* Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 90-tallets beste spill? 1: Final Fantasy 6 (3 US) 2: Baldur's Gate I + exp. 3: Chrono Trigger 4: Command and Conquer - Red Alert 5: Super Metroid VELDIG bra liste, jeg er enig i mye av det. Lenke til kommentar
simes Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Må nevne Day Of The Tentacle jeg og. Et av de absolutt mest geniale spill ever! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Ja jeg glemte et spill. Metal Gear Solid. Men det er ganske enkelt å skjønne at jeg liker det spillet, eller? Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg tror jeg velger og holde en knapp på disse spillene: Monkey Island 2 nr en var vel på slutten av 80 tallet? Hvis ikke så er den også inkludert Super Mario Bros 3 (var det på -90 tallet?) Command & Conquer Sim City 2000 Lenke til kommentar
Danser_med_rever Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 - StarCraft (Beste RTS på den tiden synes jeg) - Red Alert - HL (Synes ikke single-player HL var så bra, men med mod'en CS når det kom, husker ikke når... Er faktisk ikke sikker på om det var før Y2K, men men ) - Heroes of Might and Magic 2 (Jeg og kompisen har brukt ihvertfall 100++ timer på det) Skulle ønske StarCraft 2 kom, med forbedret grafikk, nye enheter +++, det ville vært rått Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 1. Plass: Final Fantasy 7 2. Plass: Unirally 3. Plass: Super Mario Kart 4. Plass: Final Fantasy 8 Alle disse er noen fenomener i spillhistorien! Master D Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 OOOOPS! Beklager! Glemte det aller beste spillet på 90-tallet! Heroes Of Might And Magic 3 Beklager det Master D Lenke til kommentar
nord Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Metal Gear Solid Transport Tycoon Deluxe Alien VS Predator 2 og Half life Disse har en plass i mitt hjerte *sukk* Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Av alle de geniale spillene jeg har spilt er nok cs det med lengst levetid og størst spillbarhet. Med på tanke på at half-life var genialt og cs modden var gratis vil jeg nok si at half-life\cs er det beste spillet som komm ut på 90 tallet. CS kom vel ut før år 2k men har jo fått en god del ansikts løft siden den gang. Dette er min mening og alle de som ikke liker cs kan godt ti still hvis dem ikke liker det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå