Manx Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 C&C (Red Alert & TS kom vel også på 90 tallet) Doom Championship Manager Det er vel en del spill til, men det er så veldig lenge siden Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Day Of The Tentacle? eller noe i den duren Ihvertfall, så var jo Total Annihilation helt genialt (sikkert skrivefeil) Endret 25. desember 2003 av iceraven Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Å velge seg ut ett spill er tilnærmet umulig, men for å ta en sterk kandidat som ikke allerede er nevnt: Monkey Island 2! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Sensible World of Soccer til Amiga. Ikke spilt noe annet spill mer enn det. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Tøff den der, har så mange titler med gode minner, men for å plukke ut noen gode spill... StarCraft, Age of Empires, FIFA serien *Snufs, jeg blir nostalgisk her altså Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Det må nok bli enten "Mario 64" eller "The Legend of Zelda: Ocarina of Time". Endret 25. desember 2003 av eMPea Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hvilket spill som er 90-tallets beste, vet jeg lite om. Men disse er det beste jeg har prøvd i denne perioden: - Transport Tycoon - Zelda: Ocarania of Time - Baldur's Gate - Age of Empires Lenke til kommentar
Tommy123 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 90-årenes beste spill? Dem er (var) det ikke få av, kan nevne : Civilization Doom2 Need for speed Heretic Colonization Warcraft 2 Civilization 2 Need for speed 2 C&C Red Alert Tiberian Sun Og mange flere Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Final Fantasy VI Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Her er min liste; 1. Baldur's Gate + TotSC (dette har jeg runnet utallige ganger) 2. Warcraft II (+ expansion) 3. Championship Manager serien (spesielt 97/98) 4. Need for Speed 1 5. Zelda - Ocarina of Time Fortsatt God Jul! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Doom 1 og 2, det var tider det HalfLife, genialt bra singleplayer Heroes 2 inkl. exp pack, sitte i timevis uten å bli lei, gøy å lage brett C&C, Red Alert + exp packs, åhhhh spilte og modda RA1, overførte de tøffe tanksene fra C&C til RA1 Quake 2, ****** så rått! X-Wing Alliance, "cant shake him" Star Wars : Rogue Squadron, drit tøft Diablo 1, spille spille spille Endret 26. desember 2003 av Jonki Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Starcraft med expansion! Endret 26. desember 2003 av Mr.Devil Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 3. Championship Manager serien (spesielt 97/98) Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 I graden av fundamental viktighet for dataspill bransjen: Wolfenstein 3D og/eller Dune 2 I graden av over-all bra kult-status het av dimensjoner: Quake 1 og/eller Warcraft 2 C&C: Red Alert Hmmm... Det er egentlig vanskelig å sette et "allover game" da det er så mange forskjellige genrer innen spill. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Zelda 3 (den på super nintendo) Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Samtlige Final Fantasy-spill laget på 90-tallet Colonization og Civilization (Sid Meier er et geni!) Zelda III helt klart, HoMM-serien, GT osv... Må også ta med urgamle Tecmo Cup, som var et spill til NES jeg rundet så mange ganger at det var helt sprøtt! Minnene fra det lever videre i emulatorenes verden Lenke til kommentar
Rabbi Keane Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Greier ikke å plukke ut 1 spill, men kan nevne de som har vært "viktigst" for meg og som har gitt meg mest gleder. Favorittsjangeren min er adventure spill, og 'Grim Fandango' fra 98 er kanskje det beste noensinne. Tett fulgt av de tre første i 'Monkey Island' serien. 'Kick Off 2' på gode gamle Amiga 500, er uten tvil det beste fotballspillet noensinne. Ikke mye å skryte av grafikkmessig i disse dager, men ingen av dagens fotballspill har den samme spillbarheten og intensiteten. 'Championship Manager' er det også vanskelig å komme utenom, antageligvis det spillet jeg har brukt mest tid på. I en klasse for seg hva manager simulatorer gjelder. Vil også nevne 'Metal Gear Solid' til Playstation og Cinemawares klassiker fra 1990 'Wings'. Endret 30. oktober 2004 av Rabbi Keane Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Starcraft, HL2 eller Age Of Empires 2 Klarer liksom ikke å bestemme meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå