NTB - digi Skrevet 12. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2019 Sjefen for Boeings 737 MAX-program skiftes ut Lenke til kommentar
KjeRogJør Skrevet 12. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2019 Skal det liksom bare være hans feil,... eller? Slike nyheter skaper flere spørsmål enn svar. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2019 Gjør nok alt mye bedre! Påtide å vrake hele avdelingen spør du meg, skal mye tvang til for at jeg sitter meg på en MAX fremover, mange andre fine flytyper å ferdes med. Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 12. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2019 Skal det liksom bare være hans feil,... eller? Slike nyheter skaper flere spørsmål enn svar. Tviler på om beslutning om å utvikle denne fly og motorkombinasjon ble gjort på mellomleder nivå. Har må som sjef være oppdatert på hvilke problemer dette vil kunne gi og hvordan ingeniørene har tent å løse dette. Helt klart leders ansvar dette. 1 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 12. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2019 Tviler på om beslutning om å utvikle denne fly og motorkombinasjon ble gjort på mellomleder nivå. Har må som sjef være oppdatert på hvilke problemer dette vil kunne gi og hvordan ingeniørene har tent å løse dette. Helt klart leders ansvar dette. Samme med avgjørelsen om å holde mcas hemmelig for pilotene for å unngå at flyselskapene måtte betale for simulatortrening for at pilotene skulle sjekkes ut for MAX. Istedenfor fikk de et par timers nettkurs på en iPad og forsikringer om at MAX var identisk med 737 når det gjaldt oppførsel i luften. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå