SprengeMobil Skrevet 11. juli 2019 Del Skrevet 11. juli 2019 Her kan dere komme opp med en liste over sanger dere synes er trafikkfarlige! Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2019 Byssan Lull Ja, hvis man kommer til å sovne. Lenke til kommentar
Nicolae Skrevet 16. juli 2019 Del Skrevet 16. juli 2019 AC/DC på full guffe i hjelmen og rask sykkel.. Farlig kombinasjon! 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. juli 2019 Del Skrevet 16. juli 2019 All form for musikk når man sykler, går og lignende framkomstmiddel All form for musikk når man kjører med for høy lyd Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 16. juli 2019 Del Skrevet 16. juli 2019 Hvis tanken er at musikken får en til å kjøre for fort, så er Anthrax - Metal trashing and og Judas priest - Painkiller to låter å "anbefale" ^^ ikke at jeg vil ønske på noen et bilkræsj/flammeinferno. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2019 (endret) All form for musikk når man sykler, går og lignende framkomstmiddel All form for musikk når man kjører med for høy lyd Ikke nødvendigvis. Hører man på popballader/rockeballader/softrock osv. kjører man jo normalt og rolig. Endret 16. juli 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2019 Hva med denne? Tror dere at denne låta får folk til å kjøre for fort? Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 16. juli 2019 Del Skrevet 16. juli 2019 Jeg har ei gammal tante... For de som ikke kjenner den, en sanglek der du vifter ekstremt mye med armene. 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 16. juli 2019 Del Skrevet 16. juli 2019 Hva med denne? Tror dere at denne låta får folk til å kjøre for fort? Jeg ville nok gasset på, ja...før jeg hadde vrengt bilen inn i nærmeste fjellvegg for å få slutt på lidelsen. 3 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Dei mest trafikkfarlege songane er songar som påvirkar deg fysiologisk slik at du får høgare puls og/eller songar som legg beslag på mykje hjerneaktivitet. Særleg farleg er det når når dette skjer ubevist, eller utan at du er fult klar over kva som skjer. Ein av dei farlegaste songane som blir dratt fram med slik effekt er Wagner sin Valkyrienes ritt. Dette er klassisk musikk, så det er lett å tenke at musikken er rolig. Etterkvart som tempoet i songen gradvis aukar så kan du blir bli lurt til å trykke litt ekstra på gassen "for å følge etter musikken" utan at du er bevist på dette. Når du veit at musikken har høgt tempo så er det lettare å ta høgde for dette medan du køyrer. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Ein av dei farlegaste songane som blir dratt fram med slik effekt er Wagner sin Valkyrienes ritt. Dette er klassisk musikk, så det er lett å tenke at musikken er rolig. Etterkvart som tempoet i songen gradvis aukar så kan du blir bli lurt til å trykke litt ekstra på gassen "for å følge etter musikken" utan at du er bevist på dette. r. Dovregubbens hall i bilstereoen må jo være livsfarlig! 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2019 Her har jeg noe med høyt tempo og mye rytme i seg. Kan noe slikt grense til trafikkfare? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. november 2019 Forfatter Del Skrevet 20. november 2019 Off to the Races skrev (På 27.7.2019 den 23.52): Her har jeg noe med høyt tempo og mye rytme i seg. Kan noe slikt grense til trafikkfare? Glem disse, jeg anser ikke de som trafikkfarlige lenger... Kommer tilbake med noe mer... Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 25. november 2019 Del Skrevet 25. november 2019 Highway Star med Deep Purple! ?? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå