Krozmar Skrevet 11. juli 2019 Del Skrevet 11. juli 2019 Kjapt spørsmål for de som har greie på dette.. Mener å ha lest meg opp at man kan leie ut Bil, Bobil, Hytte etc og tjene inntil 10 000,- kroner skattefritt totalt på dette.. Men da lurer jeg på, gjelder dette bare det overnevnte eller kan jeg leie ut PC, Nettbrett, Fotoutstyr etc også og slippe å betale skatt av leieinntektene så lenge ikke summen overstiger 10 000,- kroner totalt? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 11. juli 2019 Del Skrevet 11. juli 2019 kan jeg leie ut PC, Nettbrett, Fotoutstyr etc også og slippe å betale skatt av leieinntektene så lenge ikke summen overstiger 10 000,- kroner totalt? Ja, brutto 10000,- i leieinntekt er skattefritt: https://www.skatteetaten.no/person/skatt/hjelp-til-riktig-skatt/arbeid-trygd-og-pensjon/hobby-ekstrainntekt-og-smajobber/delingsokonomi/utleie-av-losore/ 1 Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 11. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2019 Takker, da var det løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå