Haakon(a.k.a. NOViCE) Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg har sett mange som har fine avatarer her. Kan folk svare meg på følgende: -Hva er egentlig en avatar? -Hva ****** skal jeg med en avatar? -Kan dere gi meg noen "avatar-linker"? *trenger avatar!* Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 - feilpostet - du trenger en avatar, men lurer litt på hvorfor du trenger den - avatar er et bilde - en avatar link www.google.com Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 hehe, kanskje litt feilpost ja? Men Google er et fint sted å finne avatars.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 <---------- avatar Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) *fjernet* Endret 25. desember 2003 av flodhest Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Du trenger ikke avatar, men... Ja, det var alt jeg hadde å si. Forresten så har hardware et eget galleri du kan velge mellom! Tror jeg. De hadde det før ihvertfall... Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 I Hare Krishna er avatar et sentralt ord. Ordet avatar betyr nedstigning Guden Vishnu har steget ned til verden i en rekke inkarnasjoner eller avatarer. Den mest kjente avataren er Krishna, som det fortelles mange populære historier om. Han stjal en gang klærne til en gruppe badende gjeterpiker, spillte fløyte for dem og danset for dem. Så drog han av gårde med en av gjeter pikene. nei, jeg er ikke medlem av Hare Krishna, men skal ha religions prøve om nyreligiøsitet Lenke til kommentar
lperik Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) nei, jeg er ikke medlem av Hare Krishna, men skal ha religions prøve om nyreligiøsitet Hørtes interessant ut Endret 29. desember 2003 av lperik Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 I Hare Krishna er avatar et sentralt ord.Ordet avatar betyr nedstigning Guden Vishnu har steget ned til verden i en rekke inkarnasjoner eller avatarer. Den mest kjente avataren er Krishna, som det fortelles mange populære historier om. Han stjal en gang klærne til en gruppe badende gjeterpiker, spillte fløyte for dem og danset for dem. Så drog han av gårde med en av gjeter pikene. nei, jeg er ikke medlem av Hare Krishna, men skal ha religions prøve om nyreligiøsitet Jupp.. Eller ganske enkelt: Avatar = Ikon Lenke til kommentar
notarget Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 <---------- Sexy avatar Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) *avataren til notarget* <---------- Sexy avatar Vel det kan vel diskuteres Endret 31. desember 2003 av kaiern Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 <--- Min er fin! Mekka den selv i MS Paint Lenke til kommentar
notarget Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 *avataren til notarget* <---------- Sexy avatar Vel det kan vel diskuteres Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) <-- hva med min da? tror det er Derreck som retter en pistol mot hodet. det er tatt fra et Turboneger cover: Never is Forever , som faktisk er et glimrende album nei, jeg er ikke medlem av Hare Krishna, men skal ha religions prøve om nyreligiøsitet Hørtes interessant ut jepp det var vel det eneste som satt skikkelig før prøven Endret 31. desember 2003 av Nidhogg Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Min avtar da. den er bare best da! Nei da. Den er der mest på kødd for å parodisere alle de wannabe "1337 haxxerne" jeg fant den på www.hackersticers.com tror jeg. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 <---- Min er skummel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg