Normann Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg skjønner ikke noe av det greiene der... Først var jeg "ikkeno" og så rett før sommeren ble jeg sølvmedlem... Hva må man gjøre for å bli gullmedlem?? Noen som er det?? Lenke til kommentar
scoom Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Anntar du må sende ein haug med meldinger Bruk telefonen masse, f.eks. mms.. Noko som koste penger.. då blir bonusen høgare og du får endå meir poeng - altså gullkunde.. (alle som eg kjenne som er gullkunder bruker mobilen heile tida) Lenke til kommentar
Errae Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 du får ingen fordeler )= Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 tror det er noen fordeler med de poengene.. kan jo hende det er sånt coop opplegg, at de poenge kan brukes til å kjøpe varer for Lenke til kommentar
Normann Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 tror det er noen fordeler med de poengene..kan jo hende det er sånt coop opplegg, at de poenge kan brukes til å kjøpe varer for Du får 75 meldinger eller noe annet du kan velge for 5000 poeng... Du får 8 poeng for hver sms og hvert samtale-minutt osv... Men noen som hvet hvor mange poeng man må ha for å bli gullmedlem?? (Det er litt mer stas med gull enn sølv vet dere...) Lenke til kommentar
Errae Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 for å gjenta meg selv: det er ingen fordeler, ringte forhandlersupport hos Telenor for litt siden og der sa de at det var ingen fordeler! Lenke til kommentar
Normann Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 for å gjenta meg selv: det er ingen fordeler, ringte forhandlersupport hos Telenor for litt siden og der sa de at det var ingen fordeler! Nei du får ikke flere fordeler av å være gullmedlem, men JA: Du får fordeler jo mer du ringer og sender meldinger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå