Supert Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Jeg kjøpte meg en xiaomi el-sparkesykkel for ca 1 måned siden og den har funket supert, men da jeg skulle kjøre den hjem i dag lyste displayet grønt ( se bilde ) noe den aldri har gjort før. Selv om det skal være nok strøm, er det ingen kraft i motoren. Er det noen som kan fortelle meg hva jeg skal gjøre for å få den til å funke normalt igjen? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 (endret) Grønt lys brukes vel for feilkoder. Kan du se noe i appen? Fant en liten oversikt over feilkodene her: https://elewheels.com/error-code-xiaomi-m365-scooter/ Endret 10. juli 2019 av teitur 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Dobbeltklikk på powerknappen når sykkelen er på. Det grønne lyset er for å vise at sykkelen er i ECO-modus. 1 Lenke til kommentar
Supert Skrevet 10. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2019 Dobbeltklikk på powerknappen når sykkelen er på. Det grønne lyset er for å vise at sykkelen er i ECO-modus. Med power-knappen, mener du da den knappen jeg trykker på for å få på sykkelen? Hvorfor har den satt seg i Eco-modus når jeg ikke har bedt om det? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Ja, jeg mener den knappen du bruker til å skru på sykkelen. Hvorfor den er i ECO modus vet jeg ikke - kan tenkes at du har dobbeltklikket på den uten å legge merke til det, enten ved å prøve å skru av/på lyset eller skjedd ved et uhell da du skrudde den av sist. Lenke til kommentar
Supert Skrevet 10. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2019 Ja, jeg mener den knappen du bruker til å skru på sykkelen. Hvorfor den er i ECO modus vet jeg ikke - kan tenkes at du har dobbeltklikket på den uten å legge merke til det, enten ved å prøve å skru av/på lyset eller skjedd ved et uhell da du skrudde den av sist. Nå har jeg latt sykkelen stå på og trykket raskt på power-knappen 2 ganger, uten å slå den av, men skjedde ingenting? Kan det være feilmelding slik han over skriver? Lenke til kommentar
Supert Skrevet 10. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2019 Nå klarte jeg det! Det grønne lyset er borte, og den har blitt " normal" igjen . Tusen takk til dere som svarte meg . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå