SIR WOLFIE 87 Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 (endret) Hei. Jeg satte i dag på vaskemaskinen (10+ år gammel UPO) og sikringen gikk kort tid etter maskina var i gang. Sikringen røk igjen umiddelbart når jeg vippet den opp. Dette er automatsikring. Prøvde et annet uttak på en annen kurs og denne sikringen røk også med en gang jeg satte inn støpselet. Maskinen er mest sannsynlig blitt låst i et vaskeprogram som fortsetter med en gang jeg setter i støpselet. Problemet mitt er nå at jeg ikke får åpnet luka for å ta ut klærne. Har tømt maskina for vann og jeg finner ingen ekstra ''sikkerhetsknapp'' jeg kan trykke på for å få åpnet. Noen som har vært borti lignende eller som vet hvordan jeg kan få opp døra? Regner med at maskina har tatt kvelden for godt ettersom at sikringene ryker med en gang. Mikrobølgeovn osv funker helt uten problemer på samme uttak. Endret 10. juli 2019 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 finn hvilken type/modell, så googler du etter bruksanvisningen. evt post modell her så kan sikkert noen finne den for deg. 1 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 10. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2019 finn hvilken type/modell, så googler du etter bruksanvisningen. evt post modell her så kan sikkert noen finne den for deg. Takk for svar. Bruksanvisningen er funnet, men den sier ingenting om hvordan man åpner den når den er av. UPO WF 6044 D er modellen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Ser ikke ut som det er noen skjulte funksjoner for å åpne den. Men du kan prøve dette: Rett og slett ta en tråd mellom døra og maskina og dra opp låsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå