Gå til innhold

Nå er produksjonen av «el-Saab» – uklart om den kommer til Skandinavia


Redaksjonen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er neppe Phoenix-plattformen, som Saab var midt i utviklingen av da selskapet gikk konkurs i 2011. Derimot er dette den aldrende Epsilon-plattformen, som ble utviklet under GM-tiden av Saab og Opel.

Spiller det så stor rolle hvis det meste lar seg endre til elbilteknologi?

Hva får man med Phoenix, og hvor mye kan forventes å se dagens lys?

Endret av Spetsnaz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dette er neppe Phoenix-plattformen, som Saab var midt i utviklingen av da selskapet gikk konkurs i 2011. Derimot er dette den aldrende Epsilon-plattformen, som ble utviklet under GM-tiden av Saab og Opel.

Spiller det så stor rolle hvis det meste lar seg endre til elbilteknologi?

Hva får man med Phoenix, og hvor mye kan forventes å se dagens lys?

Spiller hva rolle?

En artikkel i TU bør være fakta-korrekt.

Hvis du mener om det spiller rolle om det er Epsilon, så nei det gjør det ikke. Det har jeg heller aldri skrevet.

Om vi noen gang vil se en ferdig Phoenix-plattform vil tiden vise.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Dette er neppe Phoenix-plattformen, som Saab var midt i utviklingen av da selskapet gikk konkurs i 2011. Derimot er dette den aldrende Epsilon-plattformen, som ble utviklet under GM-tiden av Saab og Opel.

Spiller det så stor rolle hvis det meste lar seg endre til elbilteknologi?

Hva får man med Phoenix, og hvor mye kan forventes å se dagens lys?

Phoenix-platformen er ferdig og oppgradert i følge kilder i NEVS.

Så den skal være i orden og installert i bilen. Om dette stemmer vil tiden vise ?

Lenke til kommentar

 

 

Dette er neppe Phoenix-plattformen, som Saab var midt i utviklingen av da selskapet gikk konkurs i 2011. Derimot er dette den aldrende Epsilon-plattformen, som ble utviklet under GM-tiden av Saab og Opel.

Spiller det så stor rolle hvis det meste lar seg endre til elbilteknologi?

Hva får man med Phoenix, og hvor mye kan forventes å se dagens lys?

Phoenix-platformen er ferdig og oppgradert i følge kilder i NEVS.

Så den skal være i orden og installert i bilen. Om dette stemmer vil tiden vise ?

Det virker veldig rart. Hvorfor sette et gammelt karosseri og et gammelt interiør på en ny plattform? Kineserne har mange rare og i blant lure ideer, men dette virker usannsynlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...