Redaksjonen. Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Nå er produksjonen av «el-Saab» – uklart om den kommer til Skandinavia Lenke til kommentar
Marius Meyer Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Er vel sagt at over 60% av bilens komponenter er byttet ut med ny teknologi. ? Lenke til kommentar
aeroild Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Dette er neppe Phoenix-plattformen, som Saab var midt i utviklingen av da selskapet gikk konkurs i 2011. Derimot er dette den aldrende Epsilon-plattformen, som ble utviklet under GM-tiden av Saab og Opel. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 (endret) Dette er neppe Phoenix-plattformen, som Saab var midt i utviklingen av da selskapet gikk konkurs i 2011. Derimot er dette den aldrende Epsilon-plattformen, som ble utviklet under GM-tiden av Saab og Opel. Spiller det så stor rolle hvis det meste lar seg endre til elbilteknologi? Hva får man med Phoenix, og hvor mye kan forventes å se dagens lys? Endret 10. juli 2019 av Spetsnaz 1 Lenke til kommentar
aeroild Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Dette er neppe Phoenix-plattformen, som Saab var midt i utviklingen av da selskapet gikk konkurs i 2011. Derimot er dette den aldrende Epsilon-plattformen, som ble utviklet under GM-tiden av Saab og Opel. Spiller det så stor rolle hvis det meste lar seg endre til elbilteknologi? Hva får man med Phoenix, og hvor mye kan forventes å se dagens lys? Spiller hva rolle? En artikkel i TU bør være fakta-korrekt. Hvis du mener om det spiller rolle om det er Epsilon, så nei det gjør det ikke. Det har jeg heller aldri skrevet. Om vi noen gang vil se en ferdig Phoenix-plattform vil tiden vise. 3 Lenke til kommentar
Marius Meyer Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Dette er neppe Phoenix-plattformen, som Saab var midt i utviklingen av da selskapet gikk konkurs i 2011. Derimot er dette den aldrende Epsilon-plattformen, som ble utviklet under GM-tiden av Saab og Opel. Spiller det så stor rolle hvis det meste lar seg endre til elbilteknologi? Hva får man med Phoenix, og hvor mye kan forventes å se dagens lys? Phoenix-platformen er ferdig og oppgradert i følge kilder i NEVS. Så den skal være i orden og installert i bilen. Om dette stemmer vil tiden vise ? Lenke til kommentar
aeroild Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Dette er neppe Phoenix-plattformen, som Saab var midt i utviklingen av da selskapet gikk konkurs i 2011. Derimot er dette den aldrende Epsilon-plattformen, som ble utviklet under GM-tiden av Saab og Opel.Spiller det så stor rolle hvis det meste lar seg endre til elbilteknologi?Hva får man med Phoenix, og hvor mye kan forventes å se dagens lys? Phoenix-platformen er ferdig og oppgradert i følge kilder i NEVS.Så den skal være i orden og installert i bilen. Om dette stemmer vil tiden vise ? Det virker veldig rart. Hvorfor sette et gammelt karosseri og et gammelt interiør på en ny plattform? Kineserne har mange rare og i blant lure ideer, men dette virker usannsynlig. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 11. juli 2019 Del Skrevet 11. juli 2019 (endret) Det er kanskje slik folk husker SAAB? Reservedeler og restlager liggende, hvem vet? Endret 11. juli 2019 av Spetsnaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå