Fa^Xe Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 hei!! hadde planer om og kjøpe meg et nytt hovedkort. hva burde jeg satse på? socket 478 eller socket A? i såfall er Asus A7N8X Deluxe et bra hovedkort? takk på forhånd Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hvis du velger Socket A burde du gå for Abit NF7-S v2.0. Det er mye bedre enn Asus-kortet. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hvis du velger Socket A burde du gå for Abit NF7-S v2.0. Det er mye bedre enn Asus-kortet. Hmm hvorfor er det et mye bedre kort enn Asus sitt? det er et fett hvem du skal velge hvis du ikke skal klokke og asus sitt fikk 6 i terning kast av hw.no Jeg har asus a7n8x delux og er stor fornøyd! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hvis du velger Socket A burde du gå for Abit NF7-S v2.0. Det er mye bedre enn Asus-kortet. _MYE_ bedre? LOL... Det er det ihvertfall ikke. Dette er tatt opp __MANGE__ ganger før, og de er omtrwnt like gode. NF7 er muligens bedre til OC. Asus sitt kort har vel flere usb porter og Asus er mer kjent for kvalitet enn det Abit er. Men uansett valg, det går bra Jeg har selv dette: DFI Lanparty NF ULTRA II rev. B_ Test her: Kortet EDIT: Dette er den første utgaven av kortet, det nye er ENDA bedre! Lenke til kommentar
Fa^Xe Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 okay. skal nok klokke litt ja. menmen. spørs om det trengs når jeg skal kjøpe meg en xp3000+ er ikke sikker på at jeg trenger å klokke da. tenker jeg går for Asus A7N8X Deluxe kortet da. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hvis du velger Socket A burde du gå for Abit NF7-S v2.0. Det er mye bedre enn Asus-kortet. Bullshit. Har 2 stk av hvert kort og forskjellen er ubetydelig. Asus kortet med litt mer i bundelen ellers like. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg ville gått for A7N8X, utrolig bra kort, har det selv og er stor fornøyd, og selv om det har blitt tatt opp før mener jeg at det er enda bedere enn Abit kortet! Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Samme hvilket du velger, så vil du nok mest sansynlig bli veldig fornøyd. Selv har jeg et A7N8X Deluxe og er storfornøyd med det. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Samme her. Stabilt og solid kort som annbefales Lenke til kommentar
Fa^Xe Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 den er grei. går nok for Asus A7N8X Deluxe, DFI Lanparty NF ULTRA II rev. B kortet blir nok i det meste laget. er det mulig å plasere en xp3200+ på Asus A7N8X Deluxe kortet? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 ville nok anta det ja Lenke til kommentar
Fa^Xe Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 okay. den er ikke nevnt på komplett.no sia som mulige cpuer men. funker sikkert fordi Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Det som er så fint med ASUS kortet er jo at det er en dame som sier hva som er galt med pc'n! Liker den! ASUS kortet har faktisk litt flere funksjoner.. dobbelt nettverkskort ++ Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg har hatt Asus A7N8X Deluxe hjemme siden det kom ut, har aldri hatt et eneste maskinvareproblem med det. Eneste problemet har vært med dårlige IDE-drivere, men dette er fikset med siste Nforce-driverene fra Nvidia. Anbefales Lenke til kommentar
Fa^Xe Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 hvis jeg skal klokke, burde jeg ta Abit NF7-S v2.0. koret da? eller er dem ganske nøytrale på klokking? Lenke til kommentar
_Flashman_ Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Skal ha nytt hovedkort selv med xp2800+ gå for ASUS det er BEST Overklokking er også bra (Se test) Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 hvis jeg skal klokke, burde jeg ta Abit NF7-S v2.0. koret da? eller er dem ganske nøytrale på klokking? Hvis du skal overklokke er NF7-S v2.0 et bedre valg enn A7N8X Deluxe. Abit har flere innstillingsmuligheter og takler generelt høyere FSB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå