crazydevill Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Hei. Lurte litt på dette med refinansiering. Jeg har for tiden et boliglån på 2.7mill der boligtakst er 3.2mill. min mor er for tiden kausjonist for meg på dette lånet. Går forøvrig på aap, men har greit utbetalt og leier ut hybler i Kjellern i tillegg. Er det mulig å få låne 200.000 ekstra på boliglånet til bil? (refinansiere) Taksten er 3 år gammel og jeg har gjort utrolig masse oppussing i mellomtiden, så tror boligen er verd rundt 4 mill nå egentlig. Bør jeg få ny prisvurdering å gi til banken først? hvilken andre muligheter har jeg eventuelt Takk på forhånd:) Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Ja du bør få ny takst, i første omgang for at din mor skal slippe å sitte som kausjonist. Så får du se hva som er igjen til bil. 1 Lenke til kommentar
crazydevill Skrevet 10. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2019 Er det mulig å benytte seg av eiendomtaksten som kommunen har utarbeidet for å beregne boligskatten min. ble 4.4mill der så.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Går forøvrig på aap Kan bli vanskelig nå, AAP er tidsavgrenset til 3 år nå.. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Er det mulig å benytte seg av eiendomtaksten som kommunen har utarbeidet for å beregne boligskatten min. ble 4.4mill der så.. Det må banken svare for. Det er bare til å ta en telefon å høre? Lenke til kommentar
amor patriae Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Kanskje du burde ordne deg fast inntekt før du låner hundretusener til bil. Tror ikke banken vil låne deg noe mer uten fast inntekt heller. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Denne tråden har en lite beskrivende emnetittel og TS bes endre dette. Rapporter denne posten når emne er fjernet så fjernes denne posten. Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå