snole Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Min Q-Tec har ikke slik veklser mellom 110V og 230V. Det er 400W'ern m/2 vifter. Kun 230V på den. Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Chill Innovation ville jeg valgt, den er vel en av de mest støysvake Psu'er jeg vet om ihvertfall, annet en den fra microplex uten vifte da. Kun 17 Db! Du finner den på http://www.netconnection.no/lucys/ Og koster noe sånt som 595.-kr. (350W) Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 fortron/source 350W @ microplex Har den, den er omtrent lydløs samtidig som den yter mer en den lover Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 BeQuiet funker veldig bra. Har en selv, 400W. Minimal støy, 2 stk vifter og yter bra. Stabile spenninger også. Tror jeg ville gått for enten Fortron/Source eller BeQuiet, begge er god kvalitet. Størrelse kan du jo velge etter hvor mye du skal ha på den. Alltid greit med en litt "stor" PSU så den holder en stund. Lenke til kommentar
magneto Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Har selv en Antec 430W. Den er stille og har en råkul innebygget viftekontroller for alle dine kabinettvifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå