brakkvann Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Finnes slikt? Kunne tenke meg QuietComfort 35 II med f.eks. velurtrekk eller skum (har ingen problemer med klamhet ved bruk av SteelSeries Arctis 5 2019 Edition i timesvis). Jeg vurderer gjerne billigere alternativer, men vil helst ikke over 3000. Dette blir fort tilfelle hvis man skal betale 5-600 for et par nye puter. Ikke at jeg har funnet noen til QC 35 i Norge. Eventuelt tar jeg gjerne anbefalinger av headsets som mot forventning ikke blir klamme, og har grei kvalitet og batteritid. Fullt klar over at man ofrer noe isolering og støykansellering, men heller det enn å måtte ta uønskede pauser. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 (endret) https://www.reddit.com/r/headphones/comments/94valk/bose_qc35_for_sweaty_ears/ En liten diskusjon om temaet der. Det er vanskelig å få til både luftige puter og god støykansellering. Så da må man kompromisse. Ser at putene som nevnes der til qc35 er discontinued. Og ikke får de spesielt god omtale heller. Endret 10. juli 2019 av bo1e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå