SarahG Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Lanserte ny løsning: Tre dager senere var kundene tappet for millioner etter banale angrep 1 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Appen var designet slik at man bare trengte å vite mailadresse, fødselsdato og telefonnummer for å tilbakestille passordet, og så få lenken for å opprette nytt passord sendt til akkurat hvilken mailadresse man ville. Jøss! Hvem i all verden har tenkt? 1 Lenke til kommentar
FB.4229871316 Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Appen var designet slik at man bare trengte å vite mailadresse, fødselsdato og telefonnummer for å tilbakestille passordet, og så få lenken for å opprette nytt passord sendt til akkurat hvilken mailadresse man ville. Jøss! Hvem i all verden har tenkt? Ingen i all verden har tenkt, bortsett fra hackerne da. De tenkte at her var det penger å få. 1 Lenke til kommentar
asshole Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 "måtte stenges på grunn av hackerangrep" Tja, blir vel litt som at jeg går i banken, sier jeg er Kongen og får ut alle pengene hans uten legitimasjon. Jeg burde kanskje ikke gjort det, men angrep er det vel ikke... Syns heller 7-Eleven og appprodusenten skulle fått tyn her (straff til og med), ikke han tullingen som gikk i banken og sa han var Kongen. 5 Lenke til kommentar
Mats Magnem Skrevet 11. juli 2019 Del Skrevet 11. juli 2019 Kan vel knapt kalles "hacking", dette her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå