Gå til innhold

Lanserte ny løsning: Tre dager senere var kundene tappet for millioner etter banale angrep


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Appen var designet slik at man bare trengte å vite mailadresse, fødselsdato og telefonnummer for å tilbakestille passordet, og så få lenken for å opprette nytt passord sendt til akkurat hvilken mailadresse man ville.

Jøss! Hvem i all verden har tenkt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Appen var designet slik at man bare trengte å vite mailadresse, fødselsdato og telefonnummer for å tilbakestille passordet, og så få lenken for å opprette nytt passord sendt til akkurat hvilken mailadresse man ville.

Jøss! Hvem i all verden har tenkt?

Ingen i all verden har tenkt, bortsett fra hackerne da. De tenkte at her var det penger å få.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"måtte stenges på grunn av hackerangrep"

Tja, blir vel litt som at jeg går i banken, sier jeg er Kongen og får ut alle pengene hans uten legitimasjon. Jeg burde kanskje ikke gjort det, men angrep er det vel ikke...

Syns heller 7-Eleven og appprodusenten skulle fått tyn her (straff til og med), ikke han tullingen som gikk i banken og sa han var Kongen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...