FenrisC0de Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 hehehe, formatere CPU ja.. godt spørsmål men jeg tror ikke ctr + F5 vil hjelpe noe serlig, her må du gå inn med sag eller noe *Lættis* Men okay, for å formatere hardisken kan du gjøre følgende. HVIS HARDISKEN IKKE ER SYSTEMDISK: a: skrive "format x" i cmd prompt der x symboliserer disk bokstaven b: gå inn i diskmanagement og formatere derfra HVIS HARDISKEN ER EN SYSTEMDISK a: Boot opp i windows cd`en og formater derfra.. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Håper virkelig fyren mente HDen eller no? Er det mulig å formatere CPUen da? Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 du kan jo ta win-xp manualen din, klatre høyt opp på taket og rope: "Er det noen her som kan lese en bruksanvisning??????" Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Fra spøk til alvor.. Når du starter opp med windows xp cdn i, vil du komme inn i et instalasjonsprogram. Her kan du velge om du vil formatere harddisken (eller CPU som du kaller det). Veldig greit og enkelt egentlig.. Det var bare før i "gamle" dager man måtte starte med oppstartsdiskett og skrive format C: y Lykke til! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Fra spøk til alvor.. ...avataren din skremmer meg. Her tenker jeg: "Oh, koselig det kommer noen søte jenter inn på forumet..." *blinker og gnir seg i øya* "Oh my gawd, what is it!?!" Seriøst... eh... du... um... *glem det*. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 LarsC: avataren din blir mye tøffere om du snur den opp/ned Har jeg avatar? (avatarer, .sigs, smilier og bilder er slått av i kontrollpanelet mitt, deeeilig) Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Fra spøk til alvor.. ...avataren din skremmer meg. Her tenker jeg: "Oh, koselig det kommer noen søte jenter inn på forumet..." *blinker og gnir seg i øya* "Oh my gawd, what is it!?!" Seriøst... eh... du... um... *glem det*. HÆ? hva skulle det bety? Lenke til kommentar
opticus Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) moro hørtes ut som et seriøst hardcore nerde spørsmål, det er vell teorien mulig å omprogramere cpu, men ikke fra windows xp hvorfor skal du formatere hardisken din? gå inn på fil utforskeren din, dvs explorer(ikke internett explorer). høyreklikk den harddisken du skal formatere og trykk format... EDIT: RTFM Endret 24. desember 2003 av opticus Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Fra spøk til alvor.. ...avataren din skremmer meg. Her tenker jeg: "Oh, koselig det kommer noen søte jenter inn på forumet..." *blinker og gnir seg i øya* "Oh my gawd, what is it!?!" Seriøst... eh... du... um... *glem det*. ümm....javel...saklig som alltid Lenke til kommentar
notarget Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) jeg mente der jeg lagre filer og sånn ja Med 200 poster i forumet er ingen så dum...Ingen flaming men rene fakta.Bad joke!! Shortyboy Antall poster har ingen ting å si. Når skal folk lære? Er antall poster alt å si på forumet her ell? Endret 24. desember 2003 av notarget Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Fra spøk til alvor.. ...avataren din skremmer meg. Her tenker jeg: "Oh, koselig det kommer noen søte jenter inn på forumet..." *blinker og gnir seg i øya* "Oh my gawd, what is it!?!" Seriøst... eh... du... um... *glem det*. Tjihihi Tok den jeg ihvertfall... ₣¿∂Ш€® hehe Formater CPU med en stor hammer. Da glemmer den garantert hva den har drevet med. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Ja, du har jo tilogmed overklokket CPU'n din, så vet du ikke hva en CPU er syntes jeg du bør passe på neste gang du overklokker harddisken.. Nei - jeg mener CPU'n! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 gå inn på fil utforskeren din, dvs explorer(ikke internett explorer). høyreklikk den harddisken du skal formatere og trykk format... Det går ikke hvis det er systemdisk (C:) som skal formateres. Da må man boote fra winXP-CD og formatere derfra. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 det går vel an å fjerne cachen i cpu, altså dataen som ligger der? har fått problemer før, da jeg skulle starte opp, men ny maskinvare og alt klikket helt til jeg disabla dette, men da gikk det jo forbannet seint. Lenke til kommentar
wilbur Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Seriøst, sjekk profilen hans. Der påstår han at han overklokker. Alle som har hørt om eller foretatt en overklokking vet at man ikke formaterer cpu. Gidd å vær så lettlurte :\ Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Det går jo an å ta feil også da.... Eventuelt vært ukonsentrert når han skrev posten (han satt å tenkte på og investere i ny CPU feks). Har sett en negativ tendens i forumet i det siste. Hvis noen spør et tvilsomt spørsmål (enten et n00b spørsmål eller et feilformulert), så får personen som stilte spørsmålet gjennogå til de grader. Useriøse svar har også blitt mer og mer vanlig... Håper de nye retningslinjene til moderatorene greier å få skikk på ting igjen Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Alle skjønte jo hva han mente da.. . Vits å gjøre narr av ham? Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Formatere cpu: Ta av cpu kjøler og klokk den opp til max!!!!!!! Formatere harddisk : Bruk boot disc og format c: eller hvis du skal installere OS på nytt må du formatere uansett. God jul Lenke til kommentar
olavr Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 jeg mente der jeg lagre filer og sånn ja Det heter harddisk, i gamle dager brukte de trekasser... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Gå i Command-Prompt og skriv: format cpu /s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg