Torstein Norum Bugge Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Viser at telefonen kan få svær ramme i toppen.RYKTE: Google Pixel 4 sitt endelige design ser ut til å være lekket Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 - Den burde hatt samme ramme bredde nederst også... 2 Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Jeg nekter å tro at de er SÅ dårlig til å designe telefoner, innvendig og utvendig. Samma greiene hvert år. De gjør det nok med vilje for å ikke dra salget vekk fra alle de store Android produsentene. Kanskje de frykter en ripple effekt eller noe. Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Hvor stor sjanse er det for at dette er en "lekkasje" for å lodde stemming og sette mest effektiv pris? Lenke til kommentar
NightlyDev Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Supert. Disse hullene og busslommene er tåpelig. Gi meg heller en bedre høytaler, kamera og andre sensorer. 3 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Nå har jeg Azus Zenfone 6, og kan jeg unngå det blir min neste mobil og uten busslomme og med flat skjerm. 1 Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 (endret) Jeg nekter å tro at de er SÅ dårlig til å designe telefoner, innvendig og utvendig. Samma greiene hvert år. De gjør det nok med vilje for å ikke dra salget vekk fra alle de store Android produsentene. Kanskje de frykter en ripple effekt eller noe.Er du like kritisk til designet på iPhone? Endret 10. juli 2019 av steikemeg Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 11. juli 2019 Del Skrevet 11. juli 2019 Ring meg når de bestemmer seg for å lansere offisielt i Norge. Gidder ikke å kjøpe via fordyrende gråimport når ingen verksted i Norge kan skifte glass på modellen. Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 (endret) Jeg nekter å tro at de er SÅ dårlig til å designe telefoner, innvendig og utvendig. Samma greiene hvert år. De gjør det nok med vilje for å ikke dra salget vekk fra alle de store Android produsentene. Kanskje de frykter en ripple effekt eller noe.Er du like kritisk til designet på iPhone? Definitivt. En vanlig flat skjerm uten runde hjørner er mer min greie. Ikke særlig begeistret for iOS heller, eller Apple generelt sett.. Skal man absolutt lage telefoner med ekstra lang 18:9 skjerm, så får de nå hvertfall droppe rammene oppe og nede mener da jeg. Pixel ligger litt bak her for å si det mildt. Bonuskommentar: Hvorfor blir alle som kritiserer en Android telefon stemplet som Apple-fanboys? Selv foretrekker jeg Android. Endret 12. juli 2019 av morten-89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg