Steifoo Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Veit at dette ikke er riktig plass å poste dette spørsmålet, men det er mer folk her, enn i den riktige. (Moderator, vær snill å ikke flytt den.. trenger svar raskt ) Anyway, valget står mellom to Logitech cam (jeg er overbevist om at Logitech er best): Logitech QuickCam Express og Logitech QuickCam Messenger. Jeg ser at noen butikker selger Quickcam Express med 352 x 288 oppløsning, mens andre butikker selger det med 640 x 480 oppløsning... Er det ikke det samme kameraet da? Men, er Quickcam Express (det med 640x480) et greit kjøp? Eller er det dårlig bildekvalitet? Fordi den eneste forskjellen jeg er i stand til å se mellom QC Express og QC Messenger er at QC Messenger har innebygd mikrofon. Er det forskjell i bilde/videokvaliteten på disse to? Eller er det noe annet? Jeg trenger egentlig ikke mic, men jeg er villig til å hoste opp de extra kronene om det er bedre bildekvalitet... Takk så mye for svar, og god jul Mvh, Steifoo Lenke til kommentar
Steifoo Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Ingen? Klokka mi passerte nettopp 00:00, så god jul! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Vente litt mer enn en halvtime da? Kjøpte her om dagen et Logitech 4000 et eller annet... kosta 800 tror jeg, skulle være bra det Lenke til kommentar
Steifoo Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 800,- er mer enn jeg har lyst til åbruke på et cam hehe. Jeg er bare ute etter et der den andre ser meg Har digitalkamera for kvalitetsbilder Mvh, Steifoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå