Torstein Norum Bugge Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Google Stadia vil tilby flerspillerfunksjonalitet, og kommer til flere telefoner enn Pixel-telefonene.Nå vet vi mer om Googles spillstrømmingstjeneste Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Dette blir bare dyrt og potensielt dårlig. Google har jo en tendens til å legge ned ting også... 1 Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 "Google oppdaterte også tilkoblingsbeskrivelsen for Stadia-kontrolleren på hjelpesidene. Av dette fremgår det at blåtann vil være et krav for å sette opp kontrolleren, hvorpå den deretter går over i Wi-Fi-modus for strømming av spill. Du vil imidlertid også kunne koble kontrolleren til en telefon, et nettbrett eller en PC ved hjelp av en USB Type-C-kabel. Du vil da kunne strømme spill direkte til enheten" Så akkurat dette er ca det samme som man kunne gjøre allerede med PS4 og Xperia-telefoner fra ca 2014 via Remote Play appen? Forøvrig er det en god ide, men jeg kan vel egentlig telle på en hånd de gangene jeg har brukt Remote Play. Selv med medfølgende stativ/holder for telefon+kontroller. Lenke til kommentar
azreel Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 (endret) Nvidia har jo en lignende tjeneste i dag uten særlig konkurranse. Fungerer greit til alt annet enn fps spill pt. Konkurranse er bra for forbrukere, og så har google ufattelig mye penger, tror ikke dette prosjektet vil feile men heller gi nvidia litt motstand. Endret 10. juli 2019 av azreel 2 Lenke til kommentar
superclementz Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Jeg har lagt en bestilling på dette. Lav kostnad for å ta en kikk selv om spillene muligens ikke er akkurat de jeg er gira på nå i første omgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå