Eulogy Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Noen som vet om jeg kan bruke chess med telenor dekning med denne? Kjøpte denne på elkjøp med ring kontant. Lenke til kommentar
docbilbo Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 sansynligvis så vil ikke det gå. telenor har i det siste fått inn nye sperrer på de fleste "telenor låste" telefonene sine.. disse er så effektive at de klarer å sperre til telenor mobil på telenor mobil sitt nett . mitt beste forslag til deg er da å prøve. men sånn 90% sikkert, ville jeg tippe det ikke går. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Ja, det kan hende at det går... Det pleier å gå hvis du har et simkort som bruker telenor sitt nett, så burde det gå på en mobil som er sperret til telenor. Jeg brukte Sense på en Telenor sperret mobil, men den kan være sperret mot alle simkort untatt det som var med. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Hvis det var sperret mot sim så skal jo det stå i annonsen. Lenke til kommentar
docbilbo Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 er ikke snakk om sperre imot sim. heller "sperre imot alle andre enn TN mobil på TN mobil nettet" med alle pengene TN må ha tapt på at folk brukte TN "låste" mobiler med alle andre alskens TN "leasere" - så var det vel bare snakk om et tidsspørsmål før de fant en mer vanntett sperre. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå