thatdude18 Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 tenkte å betale tilbake kraftig første året og etter det ta lengre nedbetalingstid, er dette mulig? beklager dumme spørsmålet men jeg har ingen peiling om lån Lenke til kommentar
thatdude18 Skrevet 9. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2019 Ja takk, det er jo fantastisk Lenke til kommentar
epifant Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 (endret) Jeg vil tro det enkleste for både din del og bankens er å velge lang nedbetalingstid idet du tar opp lånet, og bare betale inn ekstra på lånet det første året. Da slipper du å kontakte banken for å be dem om å endre løpetid osv. Men det var kanskje akkurat slik du tenkte å gjøre det. Endret 9. juli 2019 av epifant Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 (endret) Har ingen hensikt å betale tilbake mye det første året og det er tvilsomt at de vil endre løpetiden Da er det MYE bedre at du legger inn mer egenkapital ved kjøp og får lavere rente fra start Endret 10. juli 2019 av Dubious Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Det beste, etter min mening, er å ha en fast sum i måneden og så betale inn en slump her og der når man har litt til overs. Hvis man gjør dette noen ganger vil det påvirke nedbetalingstiden ganske mye. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Selv har jeg 7 år på et billån, men på hver faktura betaler jeg inn det dobbelte som regel de gangene jeg har mulighet. Så om jeg en måned har trøbbel kan jeg alltid ta minstebeløpet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå