Eriksendrul Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 (endret) Jeg skal på tur til Beitostølen en helg, Fra og med 25.07 til 27.07 og trenger enten hytte eller hotellrom, Helst billigst mulig. jeg har ikke peiling på hva jeg skal se etter, hvordan jeg finner det. Har søkt og sett på flere sider men har som skrevet i tittelen aldri gjort dette før så vet ikke helt hvordan det foregår. Noen tips? Noen som kan dette godt og kan linke noe til meg, helst billigst mulig, skal kun sove der og ikke være på hytta/hotellrommet EDIT: Fikset dato Endret 12. juli 2019 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 9. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2019 (endret) Løst etter hjelp fra brukeren *NORGE* På PM Tusen takk Endret 9. juli 2019 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Jeg skal på tur til Beitostølen en helg, Fra og med 25.07 til 27.05 Off topic: Det er det jeg kaller en skikkelig langhelg :-) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. juli 2019 Del Skrevet 11. juli 2019 Off topic: Det er det jeg kaller en skikkelig langhelg :-) litt oval langhelg? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 12. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2019 Off topic: Det er det jeg kaller en skikkelig langhelg :-) det ble en litt lenger tur en forventa, men ja, 25.07-27.07 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå