SarahG Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Problemer med BankID på mobil Lenke til kommentar
G Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Rydd opp i det snarest. Det går ikke an at en identifiseringsløsning på dette nivået svikter så voldsomt ofte. En slik tjeneste bør aldri svikte, det er min mening om det.. 1 Lenke til kommentar
Bjarne Nilsson Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Rydd opp i det snarest. Det går ikke an at en identifiseringsløsning på dette nivået svikter så voldsomt ofte. En slik tjeneste bør aldri svikte, det er min mening om det.. Er enig med deg der, i samme gate så bær altin skaleres lit bedre ev burstes til Cloud når det trenges 1 Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Dette er for dårlig, det er støtt nedetid og det handler tross alt ikke kun om nettbanken lengre. BankID favner så bredt idag at man må kunne si det er blitt kritisk infrastruktur for hele samfunnet vårt. Og da bør det også være mulig å få en stabil løsning uten stadig nedetid. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 (endret) Dette blir snart et politisk spørsmål, hvor departementet må inn å legge bedre føringer for driften? Noen må si fra til politikerne at nok er nok. Endret 10. juli 2019 av G Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123849734 Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Dette blir snart et politisk spørsmål, hvor departementet må inn å legge bedre føringer for driften? Noen må si fra til politikerne at nok er nok. Skulle jeg brukt tiden til å si fra til politikere at nok er nok så er det tusenvis av andre saker som ligger milevis forran bankid og oppetid. Bankid er viktig, men i det store og hele så er det et mikroskopisk samfunnsproblem den ustabiliteten som er idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå