NTB - digi Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Bransjen må oppjustere anslagene for året.Kraftig vekst i elsykkelsalget Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Hadde det vært null moms så hadde salget vært enda høyere, og bilsalget hadde gått ned 1 Lenke til kommentar
Arn H Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Hadde det vært null moms så hadde salget vært enda høyere, og bilsalget hadde gått ned Ikke umulig...eneste som stopper meg er de sinnsyke prisene Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Problemet med el-sykkel som jeg ser det er at de er som en magnet på sykkel tyver, jeg tør omtrent ikke å bruke min til butikker osv pga dette, selv med en god bøyle lås så føler jeg meg ikke sikker og siden sykkelen koster 33900 kr er det veldig utrygt for min del, jeg tør rett og slett ikke å ta sjansen! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Det gjelder sykkel generelt En må ha en plass å låse den inne, både hjemme og på arbeid Jeg bruker knapt sykkelen min til 10k til å handle på butikken Ikke verdt så mye nå, men jeg parkerer hverken sykkel eller bil i byen Lenke til kommentar
KAS Skrevet 11. juli 2019 Del Skrevet 11. juli 2019 Dere som er redde for å parkere sykkelen utenfor butikken, er det ikke et rekkverk, gjerde, sykkelstativ eller noe i nærheten dere kan låse fast sykkelen i? Kjøp tre bøylelåser så er dere sikre. Ingen rekker å bryte opp dem før dere har handla ferdig. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 11. juli 2019 Del Skrevet 11. juli 2019 (endret) Var innslag på NRK nyheter om at mange med elsykkel ikke tør bruke den til en del gjøremål pga tyverifare. Det er de fleste steder ved butikker og handleområder ingen mulighet for å låse sykkel fast i noe. Det finnes i dag hverken gjerder eller annet i byer/sentrum der sykkel kan låses fast. Endret 11. juli 2019 av plankeby 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. juli 2019 Del Skrevet 11. juli 2019 Som sagt, det finnes ikke plasser hvor man kan låse fast sykkelen Butikkene her har kun den typen hvor man plasserer framhjulet og stativet er ikke festet på noen måte Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 14. juli 2019 Del Skrevet 14. juli 2019 Problemet med el-sykkel som jeg ser det er at de er som en magnet på sykkel tyver, jeg tør omtrent ikke å bruke min til butikker osv pga dette, selv med en god bøyle lås så føler jeg meg ikke sikker og siden sykkelen koster 33900 kr er det veldig utrygt for min del, jeg tør rett og slett ikke å ta sjansen! Har du ikke forsikret sykkelen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå