Pliscin Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 I denne tråden skal vi utfordre brukeren under til å gjøre noe. Ikke for lite, ikke for mye. Skriv om man tok utfordringen eller ikke, og hvordan det gikk. Kom så med en ny utfordring til brukeren under igjen. Jeg starter. Jeg utfordrer brukeren under meg til å ta 10 armhevinger. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Null stress det klarer jeg. Jeg utfordrer den under meg til å ta planken i 10 minutter. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 29. november 2021 Forfatter Del Skrevet 29. november 2021 I flere sett så, check. Jeg utfordrer den under meg til å faste i 24 timer fra du leser dette, og da kan du bare drikke vann og evt. sort kaffe. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. desember 2021 Del Skrevet 23. desember 2021 Klarer det sikkert. Men det er noe jeg aldri kommer til å gjøre. Jeg utfordrer deg å ikke snakke i det hele tatt på julaften. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. september 2022 Del Skrevet 28. september 2022 Det der klarer jeg aldri. Jeg utfordrer brukeren under meg til å sykle 100 runder rundt huset sitt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. september 2022 Del Skrevet 29. september 2022 Null stress, men er før trøtt til å gjøre det nå. Utfordrer den under med for å se kun på Tv2 Nyhetskanalen i 24 timer i nesten i strekk. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 29. september 2022 Forfatter Del Skrevet 29. september 2022 Det klarer jeg, men m.t.p jobb og familie så ville det vært veldig feil prioritering. Jeg anbefaler at vi kommer med konstruktive utfordringer som enten gir mestringsfølelse eller har noe godt for seg. Det å f.eks sitte i ro i 10 timer, eller spise 10 big macs er noe man ikke gjør på grunn av at det er destruktivt. Jeg utfordrer brukeren under meg til å svare så godt du kan i en tråd under "ubesvarte tråder". Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. september 2022 Del Skrevet 30. september 2022 Blir litt vanskelig, men den tar jeg. Jeg utfordrer brukeren under meg til å stå på hendene i senga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå