Gå til innhold

Nyttskjerm kort, Mx440 bedere enn 9200?

Nikkor

Anbefalte innlegg

Og med et Gf ti500 så vil oppnå en cirka 8000poeng i 3dmark 2001?

Med dette oppsettet som jeg tror at jeg kjøper (2000kr)

Cpu: Xp1900.

Hovedkort: MSI K7N2G-L Hovedkort Socket A Dual-DDR.

TwinMos 256DDR ram.

Edit: Så nå at den ligger på enn 8000poeng i 3dmark. :yes:

Endret av nikkor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opps ble veldig mye inn legg av meg her nå men.

Tusen takk for linken Jarmo :thumbs:

Gainward GeForce3 Ti/500TV 128MB 4ns

AGP, Titanium200,"Jumbo,G. S." -Demo1 er vel mye bedere enn 9200 og Mx440 det?

Og i tillegg koster kun 640kr.

Får bare håpe ingen kjøper kortet før jeg får pengene da :mad:

Edit: Desverre så kan jeg ikke bestemme det tilbudet på Psdata før etter juleaften..altså etter jeg har pengene... :no:

Edit igjen : Igjen 5stk av GeForce3 t500 jaaaaaaa :thumbs:

Kjøper jeg nok det da. bare ingen andre ser dette og kjøper alle sammen :ermm:

Ikke dumt valg, men det yter ikke så veldig mye mr enn 9200 og støtter bare DX8.0

Men det yter litt bedre :)

Jeg ser at du tror at det er et Ti-500, men det er bare Ti-200.

Endret av Falcon_
Lenke til kommentar
Uff styr unna Duron-prosessorene...De lokker med sin pris, men til spill så suger de hardt!!!Ta heller en Athlon XP1900+ da ass :yes:

Okey da gjør jeg det.

Men meningen var og klokke Duronen "masse" noe som palomino kjernen ikke er så god til...

Men vil vel likevell få bedere ytelse så gjør det. :thumbup:

Edit: Skjermkortet er bestilt :thumbs:

Kunne bare ikke vente på det :love:

Ser ut som det klokker bra også siden det hadde en god vifte så det ut som og kjøleribber på minnet.

Endret av nikkor
Lenke til kommentar

Opps ble veldig mye inn legg av meg her nå men.

Tusen takk for linken Jarmo :thumbs:

Gainward GeForce3 Ti/500TV 128MB 4ns

AGP, Titanium200,"Jumbo,G. S." -Demo1 er vel mye bedere enn 9200 og Mx440 det?

Og i tillegg koster kun 640kr.

Får bare håpe ingen kjøper kortet før jeg får pengene da :mad:

Edit: Desverre så kan jeg ikke bestemme det tilbudet på Psdata før etter juleaften..altså etter jeg har pengene... :no:

Edit igjen : Igjen 5stk av GeForce3 t500 jaaaaaaa :thumbs:

Kjøper jeg nok det da. bare ingen andre ser dette og kjøper alle sammen :ermm:

Ikke dumt valg, men det yter ikke så veldig mye mr enn 9200 og støtter bare DX8.0

Men det yter litt bedre :)

Jeg ser at du tror at det er et Ti-500, men det er bare Ti-200.

Jepp !

http://www6.tomshardware.com/graphic/20020...eforce3-06.html

Lenke til kommentar
Uff styr unna Duron-prosessorene...De lokker med sin pris, men til spill så suger de hardt!!!Ta heller en Athlon XP1900+ da ass :yes:

Okey da gjør jeg det.

Men meningen var og klokke Duronen "masse" noe som palomino kjernen er så god til...

Duron har bare 64kB cache, mens Xp 1900+ har 256 L2 Pipeline Burst. Spill er meget avhengig av stor L2 Pipeline Burst, og du vil ikke angre på de 120.- ekstra du må ut med :)

Lenke til kommentar

Okey da gjør jeg det.

Men meningen var og klokke Duronen "masse" noe som palomino kjernen er så god til...

Edit: Skjermkortet er bestilt :thumbs:

Kunne bare ikke vente på det :love:

Ser ut som det klokker bra også siden det hadde en god vifte så det ut som og kjøleribber på minnet.

Gainward kortene klokker vanligvis bra, de....

Ikke uvanlig å klokke de til et GF3 500 uten problemer... ;)

:xmas:

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Okey da gjør jeg det.

Duron har bare 64kB cache, mens Xp 1900+ har 256 L2 Pipeline Burst. Spill er meget avhengig av stor L2 Pipeline Burst, og du vil ikke angre på de 120.- ekstra du må ut med :)

Hmm okey, for se hva det blir til nå er hvertfall skjermkortet bestilt.

Kan hende jeg må kutte ned litt på noe annet nå,så mulig det blir enn Duron likvell :cry:

Kan kjøpe en Barton senere.

Men en ting litt offtopic så jeg slipper og lage en ny enn: Følger det med kjølepasta til denne?Her.

så sparer jeg hvertfall 100kr på det... :roll::)

Lenke til kommentar

Okey da gjør jeg det.

Hmm okey, for se hva det blir til nå er hvertfall skjermkortet bestilt.

Kan hende jeg må kutte ned litt på noe annet nå,så mulig det blir enn Duron likvell :cry:

Kan kjøpe en Barton senere.

Men en ting litt offtopic så jeg slipper og lage en ny enn: Følger det med kjølepasta til denne?Her.

så sparer jeg hvertfall 100kr på det... :roll::)

Se om du får tak i en xp 1600-1800 på bruktmarkeder,

kutt ut Duron med Morgan kjerne.....

Har to stk XP 1800 som jeg skal teste nå i romjula, den ene vil bli

solgt billig hvis de funker, send PM...

:xmas:

Lenke til kommentar
Jeg sier det igjen: Hva enn du gjør, IKKE kjøp Duron!!!!!!!!!ALDRI!!!! :mad: Ikke finn på det engang hvis du så mye som har tenkt til å innstallere et spill som ikke er over 3 år gammelt. Cache på 64kb er ALT for lite... :no:

Mvh Tomzern :)

Men den nye "billige" Duronen kan du trygt kjøpe... (1.4>)...... ;)

Lenke til kommentar
Jeg sier det igjen: Hva enn du gjør, IKKE kjøp Duron!!!!!!!!!ALDRI!!!! :mad: Ikke finn på det engang hvis du så mye som har tenkt til å innstallere et spill som ikke er over 3 år gammelt. Cache på 64kb er ALT for lite... :no:

Den er ikke så ille da, og har man et ok skjermkort så er det den som gjør det meste av jobben.

Endret av Falcon_
Lenke til kommentar

Men visst jeg klokker Duronen da?

Eller jeg kan også prøve og enable l2 cachen..med litt ståltråd...

Jarmo: Er den det er snakk om,1,6 versionen er denne bedere enn de første eller kødda du :p .

Edit: Sendt. ;)

Falcon_ og dette skjermkortet jeg bestilte er gangske okey?

Da bestiler jeg Duronen også da :p:cool:

Endret av nikkor
Lenke til kommentar
Okei da...hehe...Tok kanskje i litt der, men jeg ville liksom heller ha gått for en brukt XP1800+ eller XP1900+, for da får du jo 256kb cache...Det teller jo en del på nyere spill, og tror ikke nikkor vil angre på de ekstra kronene :yes:

Neida ;)

Men akkurat har jeg ikke så veldig mye ekstra kroner :p

Kan eventuelt droppe og kjøpe ny Hd og bruke den gammle (5200Rpm :no: ) og heller kjøpe en Xp2000 eller noe :) .

For se..

Edit: Lol så UTROLIG mange skrivefeil jeg har her i disse innleggene i denne topicen..men jeg er vel litt trøt håper jeg :ermm:

Endret av nikkor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...