akelbo Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Spillerne har ikke funnet alt, forteller utvikleren.Det skjuler seg fortsatt hemmeligheter i The Division 2 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 The division 2(og 1 for den saks skyld) er gøy opp til man når max level. Så slutter mange å spille det. Meg inkludert. Dere som fortsatt spiller det trenger ikke å kommentere, vær så snill. Men jeg vet dere klør i fingrene etter å krige litt på tastaturet Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 (endret) ^^ Endret 23. juni 2020 av SS-Schibsted Gjenopprettet innhold. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 The division 2(og 1 for den saks skyld) er gøy opp til man når max level. Så slutter mange å spille det. Meg inkludert. Dere som fortsatt spiller det trenger ikke å kommentere, vær så snill. Men jeg vet dere klør i fingrene etter å krige litt på tastaturet Finnes det særlig mange andre spill som fortsatt er gøy å spille etter at man har gjort alt i spillet? Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 The division 2(og 1 for den saks skyld) er gøy opp til man når max level. Så slutter mange å spille det. Meg inkludert. Dere som fortsatt spiller det trenger ikke å kommentere, vær så snill. Men jeg vet dere klør i fingrene etter å krige litt på tastaturet Finnes det særlig mange andre spill som fortsatt er gøy å spille etter at man har gjort alt i spillet? Ja. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 The division 2(og 1 for den saks skyld) er gøy opp til man når max level. Så slutter mange å spille det. Meg inkludert. Dere som fortsatt spiller det trenger ikke å kommentere, vær så snill. Men jeg vet dere klør i fingrene etter å krige litt på tastaturet Finnes det særlig mange andre spill som fortsatt er gøy å spille etter at man har gjort alt i spillet? Destiny 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Blir jo veldig subjektivt. Imo var Division 2 vesentlig bedre og hadde langt mer innhold enn destiny 2 på release. Jeg synes også det var morsommere over lenger tid, men begge spillene varte ALT for kort tid i forhold til hva jeg mener man bør forvente av et looter. Mtp hvor lite innhold det var i destiny 2 synes jeg det er helt krise at de tok betalt for dlc`ene. 1 Lenke til kommentar
Tydeligvis Skrevet 11. juli 2019 Del Skrevet 11. juli 2019 The division 2(og 1 for den saks skyld) er gøy opp til man når max level. Så slutter mange å spille det. Meg inkludert. Dere som fortsatt spiller det trenger ikke å kommentere, vær så snill. Men jeg vet dere klør i fingrene etter å krige litt på tastaturet Finnes det særlig mange andre spill som fortsatt er gøy å spille etter at man har gjort alt i spillet? Destiny 2 Destiny 2 er boss. Tragiske utviklere også. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 The division 2(og 1 for den saks skyld) er gøy opp til man når max level. Så slutter mange å spille det. Meg inkludert. Dere som fortsatt spiller det trenger ikke å kommentere, vær så snill. Men jeg vet dere klør i fingrene etter å krige litt på tastaturet Finnes det særlig mange andre spill som fortsatt er gøy å spille etter at man har gjort alt i spillet? Destiny 2 Etter at du har alt utstyr, høyest gear score, osv? Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 Lurer på hva som fortsatt er av hemmeligheter, jeg er nå 560 timer inn i spillet å har det gøy enda så kommer vel ann på person til person Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 Etter at du har alt utstyr, høyest gear score, osv? Ikke hvis du ikke liker selve gameplayet, men da har du også lagt inn mer enn nok timer i det spillet uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå