akelbo Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 På fredag ruller Epic-butikken ut et nytt gratistilbud.Du har ennå sjansen til å skaffe deg Overcooked uten å betale en krone Lenke til kommentar
brbmay Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Jeg ville ikke kalle det gratis siden det innebærer å selge sjelen sin med mer til Epic. 8 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 De kan ha gjødselet sitt for seg selv. 1 Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 "hey, gratis spill, la oss whine på det og" 6 Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Tenkte det samme. Konge spill! 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Epic er fantastisk, får aldri så gode spill gratis på steam 1 Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Epic er fantastisk, får aldri så gode spill gratis på steam Joda, det gjør du. "hey, gratis spill, la oss whine på det og" Det er ingen i tråden som har klaget på gratis spill, men heller hvem som tilbyr det. 1 Lenke til kommentar
SLO7H Skrevet 11. juli 2019 Del Skrevet 11. juli 2019 Holder meg langt unna denne butikken. Vi har mye bedre rettigheter på Steam. Og Steam driver ikke å krever at spillet lanseres hos dem først i et helt år før det kommer andre steder... 1 Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 11. juli 2019 Del Skrevet 11. juli 2019 (endret) Ikke gratis, du selger deg og informasjonen din til noen som i flere år ga f i det meste av best-practices innen sikkerhet og lot russere og kinesere bruke andres epostaddresser uten noe som helst verifikasjon. Men kjør på, er jo et "gratis" spill tross alt. Hils "Asd" som lagde konto med epostaddressa mi (og noen tusen andres) når du er der da :-) Endret 11. juli 2019 av Flippo Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 11. juli 2019 Del Skrevet 11. juli 2019 Jeg ville ikke kalle det gratis siden det innebærer å selge sjelen sin med mer til Epic. Oh wow. Du får die på biddy til Gaben da Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 11. juli 2019 Del Skrevet 11. juli 2019 Epic er fantastisk, får aldri så gode spill gratis på steam Joda, det gjør du. "hey, gratis spill, la oss whine på det og" Det er ingen i tråden som har klaget på gratis spill, men heller hvem som tilbyr det. Virkelig? Når fikk man det? Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 11. juli 2019 Del Skrevet 11. juli 2019 Nice, enda et godt spill jeg ikke har spilt og nå får gratis tilgang til. Ikke brukt en krone på butikken, men for noen spill jeg har fått helt gratis, takke takk! Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 11. juli 2019 Del Skrevet 11. juli 2019 Virkelig? Når fikk man det? Virkelig. Det skjer fra tid til annen. I tillegg er det flere standalone-spill som er gratis på permanent basis, samt en mengde F2P hvor det varierer stort på hvor nødvendig det er å bruke penger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 14. juli 2019 Del Skrevet 14. juli 2019 Virkelig? Når fikk man det? Age of Wonders 3 får du gratis på steam tom 15.7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå