king_pedersen Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Tenker på å kjøpe Vannkjøling og lurer på hva man trenger for et komplett vannkjølings system? Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Radiator, vifte, slanger, kjøleblokk(er), pumpe, reservoir (ikke nødvendig, men gjør alt så mye enklere). Pass på at alt sammen har samme nippelstørelse. Det lønner seg at alt er kompatibelt, hvis ikke kan det være litt vrient å få satt det sammen EDIT: Det lønner seg også å få tak i et algedrepende middel og et middel som får vannet til å flyte lettere (water-wetter, bryter overflatehinnen). Endret 23. desember 2003 av Dirty Water Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 er det noen brae komplette sett der ute som er verdt å ta en titt på? Når jeg mener komplett mener jeg at alt er vannkjølt, cpu, gpu psu:) Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 dette settet skal jeg kjøpe meg snart dette søk etter tester på google, har lest noen selv og det skal være et veldig bra sett Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 tror de selger det billigere på 3dfxcool.no?! Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 tror de selger det billigere på 3dfxcool.no?! skal kjøpe mitt på 3dfxcool ja er bare at de får det ikke inn før til etter nyttår derfor jeg sa at jeg SNART skal kjøpe Ha fortsatt en riktig God Jul alle sammen Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Hei king_pedersen Din tråd burde vært postet her - vann og ekstremkjøling: http://forum.overklokking.no/index.php?showforum=103 Til Topic Kunne selv tenkt meg vannkjøling, men se på dette folkens - http://www.microplex.no/rubweb/prodpages/k...os/koolexos.jpg - en slik en kunne jeg tenkt meg. Her slipper vi alt skrot inne i selve PC'en. Er det noen av dere som har erfaring med denne? Endret 25. desember 2003 av John Kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå