ili Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Er det noen som har opplevd problemer med Ice junior abb.? Ice har jo automatisk veksling mellom ice sitt eget nett og Telia sitt. Men Junior er bare for Ice sitt eget. Men jeg trur det fortsatt kobler til Telia sitt, og jeg da ikke får brukt data. Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Guttungen har ikke hatt noen problemer. Får ringt og sendt sms i telias nett. Data får han ikke der, men det er jo en del av dealen. Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Nå har vi meget god ice-dekning i Fredrikstad, så han har ikke frekventert mye på telias nett. Men det forekommer. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Betyr det at det koster penger, eller er tjenesten ustabil? Lenke til kommentar
Pop Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Var det derfor data ikke fungerte for 9åringens mobil på tur? Vi var på et sted med feil nett? Så fort vi kom hjem fungerte data igjen. Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Junior har kun data når telefonen er tilkoblet ice sitt eget nett. At det står Ice+ på toppen, på låseskjerm, eller litt avhengig av modell osv. Les på ice sine sider, begrensningene er tydelig listet opp. Lenke til kommentar
ili Skrevet 11. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2019 (endret) Ja, ringing og sms fungerer uansett. Men er data som er problemet og dette skjer i Sandnes og Stavanger som burde hatt god ice dekning. Føler han hopper over på telia sitt når det er bedre, selv om ice er god. Og så svitsjer den frem og tilbake hele tiden. Dette skjer om guttungen tar bussen, toget eller går en tur. Er det noen måte å koble ut auto svitsjingen som dere vet? Slik at den automatisk bare tar ice sitt og aldri kobler på Telia? Endret 11. juli 2019 av ili Lenke til kommentar
ili Skrevet 11. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2019 Betyr det at det koster penger, eller er tjenesten ustabil? Koster ikke noe, men blir veldig ustabilt. Lurer på om ice har kjørt dette gratis konseptet som en test av å bare bruke eget nett. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 11. juli 2019 Del Skrevet 11. juli 2019 Men da burde de gjort det skikkelig.. etter hva jeg ser andre opplever, kommer jeg ikke til å benytte ice før de sier opp roaming avtalen med Telia. Lenke til kommentar
ili Skrevet 11. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2019 Men da burde de gjort det skikkelig.. etter hva jeg ser andre opplever, kommer jeg ikke til å benytte ice før de sier opp roaming avtalen med Telia. Skjønner det ikke er lett for Ice å komme inn og kjempe mot Telia og Telenor. Så metoden de har brukt har fungert helt greit. Eneste negative jeg har merket når jeg hadde normalt abb. hos de var litt ekstra strømforbruk pga hopping mellom nettene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå