Gå til innhold

Download Pending

Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Hva er egentlig vitsen med at når jeg åpner opp Play Store for å oppdatere en app jeg trenger å bruke, så står det bare Download Pending? Hvorfor i all verden kan den ikke bare oppdatere og bli ferdig?

Noen som vet hvorfor telefonen sier "nei, det får du ikke lov til å gjøre akkurat nå. Du må vente til jeg tillater det." ?

Trodde det var jeg som bestemte over min telefon og ikke omvendt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+234981

At vi bestemmer over telefonen vår er bare en illusjon. Vi trykker inn ønsker og telefonen avgjør om vi får ønskene våre oppfylt. Start med å tømme cache og data fra play store appen om det ikke hjelper så kan du avinstallere oppdateringer fra/på play store appen, vent noen sekunder og den oppdaterer seg selv igjen. Den skal gjøre det ihvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981

Fjerne cache/data fra google services appen. Fjerne/legge til Googlekontoen din på telefonen. Omstart ved hver endring.

Har du hatt dette problemet tidligere under helt like forutsetninger ?

Endret av Slettet+234981
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Etter et par timer bestemte den seg for å laste ned appen på nytt. Prøvde å avinstallere, for så å installere på nytt. Da ble det download pending igen. Før den til slutt installerte seg etter et par timer.

Vet ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981

Etter et par timer bestemte den seg for å laste ned appen på nytt. Prøvde å avinstallere, for så å installere på nytt. Da ble det download pending igen. Før den til slutt installerte seg etter et par timer.

Vet ikke hvorfor.

Bra når løser seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...