Arodem Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Se den nye videoen som viser hvor langt teamet har kommet med The Elder Scrolls-modden.Modden som putter Morrowind inn i Skyrim-motoren ser fantastisk ut Lenke til kommentar
Magnus Kvalvik Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Har fulgt med dette spillet siden starten, kan ikke vente! Lenke til kommentar
Livert Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Jeg er stadig på vippen til å starte opp Morrowind, men nå føler jeg jo for å like greit vente til Skywind. Lenke til kommentar
sleden Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 stor fan av oblivion og skyrim men aldri prøvd morrowind før så dette må bli ekstremt bra Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Synd det er et evighetsprosjekt.. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Har fulgt med dette spillet siden starten, kan ikke vente! Du må desverre vente.... Så å skrive at du ikke kan vente blir litt feil Lenke til kommentar
Magnus Kvalvik Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Fullt klar over det, men man kan fortsatt være hyped. Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 (endret) Har fulgt med dette spillet siden starten, kan ikke vente! Du må desverre vente.... Så å skrive at du ikke kan vente blir litt feil Han må ikke vente... Det eneste han må er å spise, drikke, sove, tisse og bæsje. Så å skrive at han må vente blir litt feil. Endret 10. juli 2019 av Harepuz 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Han må ikke vente... Det eneste han må er å spise, drikke, sove, tisse og bæsje. Så å skrive at han må vente blir litt feil. Kremt, puste. 1 Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Jeg blir alltid hyper av disse utvidelsene, rene mod-prosjekter med seriøst og bra innhold. Ofte blir jeg kjempeskuffet. Sjekket voice-actingen her, og da var hypen helt borte. Høres veldig dårlig produsert ut, de burde kjørt ren tekst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå