Gå til innhold

Jeg er ukompatibel med pcer

Anbefalte innlegg

husker ett lan en gang, var ett lite ett, med 4 personer, jeg dro dit med fungerende pc, når jeg kom fram måtte jeg formatere og installere windows på nytt.

var heldigvis ikke alene om dette, da 2 andre som var der måtte gjøre det samme, alle hadde funket før de dro

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøp bærbar. Mindre bevegelige deler. Bare ikke la den ligge på golvet eller nær ting som kan falle ned.

Men kan det være noen andre faktorer her? Er det f.eks. kun hjemme hos deg dette skjer (ustabil strøm)? Du nevnte at du tar av deg ull når du bygger. Hva med f.eks. fleece eller andre materialer? Jeg har et par gensere som jeg nærmest hører gnistføyka fra i det jeg tar de av... Og knapper/ brytere du ikke veit hva er... IKKE RØR!

Jeg kan sikker ta for meg noen paranormale fenomener også...

Hvorfor skal man ikke røre det man ikke vet hva det er?

Skal man aldri få vite hva det er for noe?

Som en lærer sa til meg på skolen i mattetimen en gang: "Man lærer ved å gjøre feil!". :)

Lenke til kommentar
Kjøp bærbar. Mindre bevegelige deler. Bare ikke la den ligge på golvet eller nær ting som kan falle ned.

Men kan det være noen andre faktorer her? Er det f.eks. kun hjemme hos deg dette skjer (ustabil strøm)? Du nevnte at du tar av deg ull når du bygger. Hva med f.eks. fleece eller andre materialer? Jeg har et par gensere som jeg nærmest hører gnistføyka fra i det jeg tar de av... Og knapper/ brytere du ikke veit hva er... IKKE RØR!

Som en lærer sa til meg på skolen i mattetimen en gang: "Man lærer ved å gjøre feil!". :)

enig med at man kan røre det man ikke vet hva er...

lærer masse av det, bare man ikke trykker ned den røde knappen det stor "IKKE TRYKK" på

Lenke til kommentar

enig med at man kan røre det man ikke vet hva er...

lærer masse av det, bare man ikke trykker ned den røde knappen det stor "IKKE TRYKK" på

På min PC går den til siden, og det står nok dessverre ikke "IKKE TRYKK" på den.

Hvis man har dårlig husk, kan man jo sette et merke der med "Touch, and you'll be sorry!".

Lenke til kommentar
Eventuelt anlegge elektrisk 220v støt i alle deler som ikke bør røres. Mus pleier å lære å holde seg unna ting som skader de, så det funker vel med meg og da.

Var vel ikke meningen at man skulle i den elektriske stolen når man gjorde en feil. Man kan jo si at det er "galt", men det er vel ikke å bryte loven? Tror det er bedre med et merke der. :)

Men man bør jo kunne lese da, vet ikke om du var uheldig og ble utvist fra skolen før dere lærte å lese... :) Ser uansett ut som du leser bra det som står på hw.no.

Dersom du skulle ha lesevansker kan du jo fikse et klistremerke med bilde. (F.eks. sånne Forbud skilt i trafikken.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...