JuB Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Synes topicen var så bra at jeg leste hele saken... Pleier ikke å lese lange saker med dårlig topic! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg har holdt på med pc i 11år omtrent nå, jeg har ganske god peiling på pc og det er alltid meg kompiser eller naboer og naboer til kompiser ringer når noe ryker. Men, dette siste året, jeg skjønner ikke, problemene kommer på samlebånd. Straks jeg fikser noe kommer det masse nye problemer bare. Jeg har fått ett kronisk hardware problem dette året Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Litt offtopic, men, jeg kjøpte meg airsoft utstyr til 5000kr - jeg fikk nesten ikke brukt det før politi rykket ut til meg når jeg skjøt på blink i garasje med softgun. For å gjøre en lang historie kort, jeg ble utestengt ifra softgun klubber i ett år og jeg har solgt mye av utstyret nå. Uflaks.Halla NO_TECH, Ferdig-pc kunne funket greit det, jeg trenger virkelig garantien [Meget OT] HÆÆÆ?! Hvordan fikk politiet vite om det, om jeg tør spørre? Og hvorfor i all verden skulle de bry seg? Det er jo lovlig,er det ikke? At politiet skulle rykke ut fordi DU skøyt på blink i DIN garasje, ville vært som politiet skulle rykke ut fordi jeg lå i kjelleren min å tørrtrente med Sauern min? [/Meget OT] Tror du trenger en livforsikring sånn som du holder på Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Politiet siktet meg for våpen medbrakt på offentlig sted. Jeg bor i blokk og har bodd her i 11år, garasjen er sånn fellesting for beboerne. Den er innestengt og man må ha passord, nøkkel og kort for å komme inn der da vi har hatt innbrudd her. Garasjen var å regne som offentlig sted og det var det jeg røk på. En nabo ringte politiet. Hadde denne episoden skjedd litt senere etter at loven om softguns ble strengere hadde jeg fått store problemer juridisk sett. Når jeg tenker over det så er jeg veldig uheldig, når det gjelder skader, fall og det faktum at jeg alltid blir tatt for det hvis jeg gjør noe jeg ikke burde ha gjort. Livsforsikring var ikke dumt Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Jeg har en sønn som kaller seg Pc-dødaren.Noe jeg selfølgelig ikke gir han medhold i.PCen hans er ofte i ustand.Han er ikke redd for å trykke både her og der.Verre er det når det skal fikses.Etterhvert har han blitt god på PC. Lykke til! Endret 28. desember 2003 av Sunni Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 [Meget OT]HÆÆÆ?! Hvordan fikk politiet vite om det, om jeg tør spørre? Og hvorfor i all verden skulle de bry seg? Det er jo lovlig,er det ikke? At politiet skulle rykke ut fordi DU skøyt på blink i DIN garasje, ville vært som politiet skulle rykke ut fordi jeg lå i kjelleren min å tørrtrente med Sauern min? [/Meget OT] HAHA! Jeg trodde det stod "som om jeg lå i kjellern og tørtrente med sauen min" *latterkrampe* Lenke til kommentar
xico Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 d hadde værrt sjetent Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg kan ikke si annet enn at jeg føler med deg, og takk for at du deler disse "artige" historiene med oss. Jeg er også litt slik, men det går aldri utover meg. Min pc funker kjempefint og jeg har aldri problemer, men ofte når jeg er på besøk hos kompiser klikker deres pc. Husker en kompis hadde fått seg ny pc. Jeg kom bortover og skulle spille mot han via lan. Da klikket pcen med en gang jeg satte meg i sofaen og han måtte til slutt levere den inn til dataforhandleren. Litt arti det da.... Lenke til kommentar
Star Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Stakkar... Vet hvor kjipt det er når det ikke funker ja.. Hadde litt trøbbel nå jeg bygga min første maskin.. Et hovedkort som røyk, men jeg fikk nytt Ellers har jeg ikke hatt de store problemene, men venner og bekjente har klart ting man skulle tro var umulige. En klarte nå nettopp og tenne på speakeren, helt tilfeldig. En knakk flere av strømpinnene på harddisken sin og en svidde gf fx5600 kortet sitt rett etter oppstart... " Kom og hjelp..." Du får nok tekken på det om du holder på en stund.. Orienter deg litt mer før du prøver på ting da.. Feks. Omskifteren bak på psu.. finn ut hva det er først.. ofte ganske smart... Lykke til.. ( hva var det han kalte deg? ) Pc- Konsument ? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Får håpe 2004 blir et heldigere år for deg. Er ikke i nærheten av dine problemer, men er nok ikke den heldigste når det gjelder stabilitet og sånt. Håper på et bedre år nå. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Slik går det når man er født under en ulykkesstjerne . Litt kjipt kanskje... anbefaler deg å selle alt du har av datautstyr, ikke røre flere av dine venners PCer og heller begynne å bruke offentlige PCer som f.eks de på biblotekene rundt omkring:yes: Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Broren min stresset som pokker med å fikse pcen igår, det klarte han til en viss grad. Det var litt artifacts rundtomkring i windows, og grafikken var helt ødelagt i battlefield. I counterstrike var ikke grafikken så altfor ille, der ble jeg vant til alle strekene med wallhack som ikke skulle være der. Litt artig er det, for det ser ut som jeg har installert wallhack som har klikkka totalt. Idag skulle jeg prøve å lage noe musikk, jeg valgte noe rart ifra midi-input device i ett musikkprog (jeg aner ikke hvilken device som er pianoet mitt) og ett øyeblikk senere restarter pcen og det kommer blå skjerm når jeg prøver å boote opp i windows. Det står noe om bios på den blå skjermen. Status, pc ubrukelig igjen, jeg skal se om ikke broren min gidder å fikse igjen - det blir isåfall 3. gangen han fikser den siden han kom hjem på besøk i julen. Jeg lider av kronisk pc-trøbbel. Jeg pleier å være økonomisk av meg, men nå frister det å kjøpe sånn alienware pc, da får jeg kanskje noe som (gisp) virker. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Hehe PinP, jeg skal si deg tålmodigheten er snart slutt her. Det er ikke vits i å ha en pc på rommet som bare tar opp plass. Det var ingen dum ide, men tenk på sammfunnskostnadene Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Ikke for å være frekk, men du burde ikke vært tillatt i nærheten av pc'er! Men føler med deg, er forbanna kipt når det ikke funker.. Hehe, enig. Men bare han ikke rører min pc så er det ok. Pycnopodia: Du virker for å være en kar som bare durer frem uten å tenke seg om, stemmer det. Ta psu'en feks, eg vet at den røde knappen bak ikke skal røres, hehe Men må si at eg flirte flere ganger da eg leste postene dine. Men du må ikke gi opp, sett deg på siden av din bror når han prøver å fiks pc'en. Kanskje du lærer noe av han. Lykke til med pc bruken i 2004, kanskje du har minder uflaks i år. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Jess, det var ikke så dumt, jeg får se hvordan han klarer å fikse pc denne gangen Kanskje jeg har mindre uflaks iår ja, /me håpe Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Lag en pdf fil med all uflaksen du har. har lyst til å ha noe å lese og le av. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Pcen min virker igjen nå Når jeg slo på pc igår forsvant alle artifactene og alt fungerer normalt. Uflaks lider jeg fortsatt av, igår skulle jeg på skole men jeg satt i halvsøvne på bussen og registrerte ikke at bussen kjørte forbi stoppet før skolen min. Det endte med bytur og besøk til en annen skole, jeg ventet på skolen der i nesten to timer på en kompis. Jeg fant han ikke og jeg gikk hjem, senere fikk jeg vite han skulket når jeg ventet på han og han kom på skolen under 5 min etter at jeg gikk. Dette var han fyren jeg skulle være med på nyttårsaften men det ble ikke noe av og jeg ble sittende hjemme istedenfor. Jaja, jeg gadd ikke gå på skole og gikk hjem etter å ha ventet nesten en halvtime på buss igjen ute i kulden. Idag er jeg kvalm, jeg gidder ikke å sitte på skolen som noen spymaskin så jeg blir hjemme. Jeg gleder meg til å stå opp imorgen, kanskje jeg taper en million kroner i lotto selv om jeg aldri har spilt det. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hmm høres ut som svogers det der Han er Expert på å herpe maskiner og utstyr. Går det ikke første gang så hopper vi på pcen for å få opp farta. Kan vel mer kategoriseres som Pc Dødaren da den siste heiv han ut av vinduet 2 etasjer ned, og knakk Tastatur. Så når jeg var på besøk så sa jeg at ALDRIG igjen skal skal du ha pc, verste er jo at han var enig. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Kjøp bærbar. Mindre bevegelige deler. Bare ikke la den ligge på golvet eller nær ting som kan falle ned. Men kan det være noen andre faktorer her? Er det f.eks. kun hjemme hos deg dette skjer (ustabil strøm)? Du nevnte at du tar av deg ull når du bygger. Hva med f.eks. fleece eller andre materialer? Jeg har et par gensere som jeg nærmest hører gnistføyka fra i det jeg tar de av... Og knapper/ brytere du ikke veit hva er... IKKE RØR! Jeg kan sikker ta for meg noen paranormale fenomener også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå