monzilla Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 må man ha SP1 for å bruke omega-driverne ? Har en kamerat som nekter å installere de (litt paranoid på gates og kompani), og jeg lurer på om driverne fungerer helt fint uten SP1. Dette gjelder forøvrig også de orginale fra ATI (3.1) Lenke til kommentar
insider Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 ingen probs med denne driveren meget prositivt ! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 må man ha SP1 for å bruke omega-driverne ? Har en kamerat som nekter å installere de (litt paranoid på gates og kompani), og jeg lurer på om driverne fungerer helt fint uten SP1. Dette gjelder forøvrig også de orginale fra ATI (3.1) Nei, det går supert uten SP1. Lenke til kommentar
Tommy123 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Problemet er at innstillingene i Overlegg (for visning av film) tilbakestiller seg etter et par minutter i klonemodus. Samme hvilke innstillinger jeg bruker. Men vi tester den nye driveren og ser om det hjelper Kanskje du burde formatere Formaterte for under 2 måneder siden, og har ingen andre problemer med maskinen. Noen som har andre forslag? Edit: Hva inn i ..... skjedde med quote'n? Endret 26. desember 2003 av Tommy123 Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 til dere med problemer med at spill som call of duty krasjer, har dere testa og skru av fastwrites i bios? og forresten så stoler jeg også på ati sitt driver team mer enn han derre omega, synest ikke omegadriverene har vert så bra som originale drivere Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Formaterte for under 2 måneder siden, og har ingen andre problemer med maskinen.Noen som har andre forslag? Prøv et annet grafikkort (radeon) og prøv grafikkortet ditt på en annen maskin. Ut i fra det burde du få fiksa det på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Tommy123 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 For mye arbeid... Jeg klarer meg med utvidet skrivebord. Så kan pc'en brukes mens det vises film på tv'en. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Wow Jaghi, du har declocket kortet ditt til 2.2Mhz? (se signaturen din ) Godt jobba!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå