shamanix Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 kanskje stille litt på settings før du sier noe? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 jeg synes denne driveren er helt topp! 3.10 altså og funka supert i HL2 beta Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) kanskje stille litt på settings før du sier noe? siktet du til meg??? i hvertfall så har jeg på nøyaktig samme innstilinger som jeg hadde med orginale drivere, da burde det vel ikke blitt dårligere eller??? Endret 25. desember 2003 av Goodall Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 cat 3.10 fungerer helt topp på asus 9800xt i hvertfall Lenke til kommentar
Tommy123 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Leste at 3.10 fikset noen problemer ved bruk av flere skjermer. Noen som har merket noen forbedringer der? Har problemer med å kjøre video i klonemodus. Må bruke utvidet skrivebord... Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 jeg bruker 2 skjermer i utvidet skrivebord, funker også fint i klonemodus Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Jeg råder folk til å bruke Omega drivere,alt i fra de "gamle" 2487 -> 2504 som er nye. De funker MYE bedre enn Catalyst driverne.. Endret 25. desember 2003 av -Pondus- Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Det er fremdeles ingen som har noen forklaring på hva denne Omega kan gjøre med driverene som ikke ATI's profesjonelle driverutviklere kan. Jeg vet i hvertfall hvem jeg ville stolt mest på. Orginal 3.10 fungerer feilfritt her. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 www.omegacorner.com makan til shabby side Lenke til kommentar
Tommy123 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 jeg bruker 2 skjermer i utvidet skrivebord, funker også fint i klonemodus Hvilken driver bruker du? I klonemodus avsluttes fullskjerm på tv'en etter et par min. Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Leste at 3.10 fikset noen problemer ved bruk av flere skjermer. Noen som har merket noen forbedringer der?Har problemer med å kjøre video i klonemodus. Må bruke utvidet skrivebord... Det du må gjøre er å sette den skjermen du skal se video på som "primary" og den andre på "secondary". Da skal du ikka ha noen problemer, jeg hadde også problemer til jeg fant det ut noen timer senere... Lenke til kommentar
Tommy123 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Det du må gjøre er å sette den skjermen du skal se video på som "primary" og den andre på "secondary". Da skal du ikka ha noen problemer, jeg hadde også problemer til jeg fant det ut noen timer senere... Er da ikke helt grønn heller Problemet er at innstillingene i Overlegg (for visning av film) tilbakestiller seg etter et par minutter i klonemodus. Samme hvilke innstillinger jeg bruker. Men vi tester den nye driveren og ser om det hjelper Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Problemet er at innstillingene i Overlegg (for visning av film) tilbakestiller seg etter et par minutter i klonemodus. Samme hvilke innstillinger jeg bruker. Men vi tester den nye driveren og ser om det hjelper Kanskje du burde formatere Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Det er fremdeles ingen som har noen forklaring på hva denne Omega kan gjøre med driverene som ikke ATI's profesjonelle driverutviklere kan. Jeg vet i hvertfall hvem jeg ville stolt mest på. Orginal 3.10 fungerer feilfritt her. meget bra skrevet som jeg skrev litt tidligere: gi meg EN god grunn til å bruke omega driverne da jeg synes det ikke kom noen grunner så fant jeg ut at jeg bare måtte prøve for det kommer ikke til å prøve flere ganger, da må det skje noe rart med de orginale, for de har ikke svikta meg siden jeg prøvde de for første gang julen 2002 med andre ord de orginale driverne har hvert 110% til å stole på Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Eneste lille problemet jeg har hatt med Catalyst 3.10 driveren er at Call Of Duty fortsatt krasjer innimellom (veldig sjelden). Heldigvis har VPU recoverer sørget for at jeg kun må restarte spillet, ikke PC'n Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 bruker catalyst 3.10 selv. flotte drivere. aldri hatt noe problem med noen av catalystdriverne. har et gigabyte 9700 pro v1.0 fette bra Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg råder folk til å bruke Omega drivere,alt i fra de "gamle" 2487 -> 2504 som er nye. De funker MYE bedre enn Catalyst driverne.. Ettersom du råder folk til å bruke uoffisielle driver syns jeg du burde begrunne det litt mer spesifikt. Hva er det som egentlig er bedre ? Jeg bytter ikke til uoffisielle drivere for å 0.3 mer fps i enkelte spill...... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 har ikkje opplevd noe negativt med de sålang, fixket bugs i call of duty og underground i hvertfall. stabilitet er heller ikkje no å så på Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg bytter ikke til uoffisielle drivere for å 0.3 mer fps i enkelte spill...... Hvem har i det hele tatt nevt "0.3 FPS"? *irriterende* og typisk... Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg bytter ikke til uoffisielle drivere for å 0.3 mer fps i enkelte spill...... Hvem har i det hele tatt nevt "0.3 FPS"? *irriterende* og typisk... Kun jeg som har nevt 0.3 fps, og det var for å poengtere noe. Hvis jeg blir rådet til å bruke en driver, software eller hva som helst forde det er "MYE bedre" så liker jeg å ha det begrunnet, forde det lukter litt "det jeg har er selvfølgelig det beste" holdning. Og hvis det er så MYE bedre så er det vel ikke så vanskelig å fortelle om noen "killer funksjoner" som gjør dette så "MYE bedre" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå