ostenxx Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Starten av brettet gikk ut på å ta ut tre kjøretøyer med panzerfaust. Gikk ok det, men etter dette kjører fyren lastebilen over en lang bro, stopper, en britisk løytnant(el. noe) hopper ut og jeg skal hjelpe han på et eller annet vis. Hva skal jeg gjøre. Jeg kommer ikke ut av lastebilen. Skal jeg skyte ned tyskerne før de klarer å komme over brua? Hilfe, skjønner ikke noe... Endret 23. desember 2003 av ostenXX Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 ja du skal faktisk skyte tyskerne før de kommer seg over brua, han briten hoppa ut for å sprenge broa så du skal liksom dekke ham. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ikke kommet dit ennå, men jeg vil bare si at detta er det tøffeste spillet jeg har prøvd i singleplayer når det gjelder WW2. Sinnsjukt bra stemning! Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 synd det er så jævlig kort. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Sinnsjukt bra stemning! Skikkelig Konge-spill! Synes det var kult å være russer; Gled deg/dere ! Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jaggu Stalingrad med kun ammo var konge mapp!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå