Gouldfan Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Noen som har prøvd Triangle Borea? De får tonnevis av skryt, både av hvermansen og presse. Aldri kan jeg huske å ha hørt mer skryt om en ny serie, og til en rimelig pris. https://www.whathifi.com/reviews/triangle-borea-br03 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Ikke hørt disse, men det jeg har hørt av Triangle tidligere var noe av det samme de får negativt for her; litt skarpt i toppen. Men om de matches sammen med en varm forsterker vil det antakelig kunne bli bra, til den prisen. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Pop skrev (1 time siden): Ikke hørt disse, men det jeg har hørt av Triangle tidligere var noe av det samme de får negativt for her; litt skarpt i toppen. Men om de matches sammen med en varm forsterker vil det antakelig kunne bli bra, til den prisen. Tror Denon funker bra til denne, eller Marantz.. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 Jeg har et helt annet budgett, men er litt enig,har ikke prøvd Tidal, men bruker mye Spotify i hodetelefoner og av og til Spotify connect I anlegget. Men det er fysisk media som låter best.... Matching mellom Streamer og Dac tror jeg også er litt puslespill. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 (endret) Er det mulig å koble seg til her med RCA AV? Hvor skal jeg evt koble meg til, "component video in" ? Endret 21. oktober 2020 av Sydvest Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 (endret) 13 minutes ago, Sydvest said: Reveal hidden contents Er det mulig å koble seg til her med RCA AV? Hvor skal jeg evt koble meg til, "component video in" ? "Video in" om det er bare én RCA kontakt til video (kompositt, typisk gul). Om det er en gul, rød og hvit kontakt så er to av de til lyd. Komponent er typisk farget rød, grønn og blå. Endret 21. oktober 2020 av Deimos_Anomaly Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Deimos_Anomaly skrev (10 minutter siden): "Video in" om det er bare én RCA kontakt til video (kompositt, typisk gul). Om det er en gul, rød og hvit kontakt så er to av de til lyd. Komponent er typisk farget rød, grønn og blå. Det er snakk om en Playstation 2. Så blir jo rød, hvit, og gul. Så da kan jeg koble farge mot farge loddrett, på CBL/SAT? Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Skulle funke det ja Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Sydvest skrev (2 timer siden): Skjul innhold Er det mulig å koble seg til her med RCA AV? Hvor skal jeg evt koble meg til, "component video in" ? 1 cable sat og 2 dvd som er gul kan du bruke, og rød hvit i samme gruppe til lyd. Jeg er interessert i mye gamle AV ting jeg også, Dvd spillere, tv spill osv. Karaoke bruker dette også ofte... Hva skal du ha det til? Litt nysgjerrig.. Component er bare for video, mulighet til HD bilde med tre farger, hver farge for sin kontakt RGB. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Sydvest skrev (1 time siden): Det er snakk om en Playstation 2. Så blir jo rød, hvit, og gul. Så da kan jeg koble farge mot farge loddrett, på CBL/SAT? Du har valg mellom Cable og dvd Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Noen som skal kjøpe noe til black Friday eller jul? Jeg har mye jeg skulle kjøpt, men blir nok bare en hodetelefon allerede kjøpt og åpnes til en anledning og mobil DAC/lydbrikke. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 (endret) Mye en vil ha. Har litt lyst på noen IEM's. Er det forresten marked for basskasser man plasserer under sofa? Tenker i samme gate som basskasser under forsetene i bil. Og hvilken effekt ville det hatt? Ville man fått noe lows, eller vil det bare riste hemoroidene litt ekstra? 😛 Endret 6. november 2020 av Sydvest Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 (endret) Sydvest skrev (18 timer siden): Mye en vil ha. Har litt lyst på noen IEM's. Er det forresten marked for basskasser man plasserer under sofa? Tenker i samme gate som basskasser under forsetene i bil. Og hvilken effekt ville det hatt? Ville man fått noe lows, eller vil det bare riste hemoroidene litt ekstra? 😛 Er det ikke Mr_Spock her som har buttkickers? Mener å huske dette, er jo nesten litt i Diy området iallefall montering og tilpassing... Endret 7. november 2020 av Gouldfan Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Er ikke butt kicker jeg er ute etter. Men noe som kan fungere som en basskasse, gjemt under sofaen 😃 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Er ikke det en butt kicker i praksis da?ber d t sub du skal ha bær den ha mer luft enn det den får under en sofa. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 https://oslohificenter.no/hoyttalere/subwoofer/paradigm-millenia-subwoofer Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 (endret) AveMORphine skrev (11 minutter siden): https://oslohificenter.no/hoyttalere/subwoofer/paradigm-millenia-subwoofer Er det noen som ser hvilket D steg de bruker? Er det Hypex tro? Edit Jo ser ut som Hypex effekt. Ser smidig ut, men koster bra da. Endret 7. november 2020 av Gouldfan Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Ja kanskje litt mer enn den smaker også 😛 Tenkte noe mer i denne gaten. *Vet det er bilstereo* Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Ja, smått koster peng (om det skal ha noe for seg). Jeg vet at enkelte har brukt subwoofere som er laget for innbygging i vegg og lagt de flatt på gulvet i en liten "vegg" konstruert av 2by4 eller 2by6 og fått ett godt resultat. F.eks denne: https://www.hifiklubben.no/bowers--wilkins-isw-4-subwoofer/bwisw4wh/ Aller best resultat med slike løsninger vil en få dersom subwooferen er komplett med "bakkasse" som er tilpasset subben. Da blir det eksterne snekkerarbeidet kun en visuell eller praktisk løsning som har liten eller ingen innvirkning på lyden. 1 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Har hatt 4 romperistere fra ljudia , og det er imponerende.https://www.ljudia.no/produkter/hifi-hjemmekino/hifi-hoyttaler/basshakers/sinus-live-basspumpe-8ohm Da vi byttet sofaen så fant jeg ikke helt sted å montere disse bra nok, så bare lot det stå. Skrur jo opp filmfaktoren med 100 , sammen med en grei sub føles det som om man har verdens kraftigste subwoofer når hele sofaen rister haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå