Jauhojaervi Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Hei! Jeg har Logitech Driving Force EX til ps2, og fungerer kanskje til ps3(vet ikke). Er det noen som vet om det er mulig å bruke dette til PS4 på en eller annen måte? Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Jeg søkte bare på google og så masse poster samt YouTube video som tydeligvis sier at det går. Noen hint om at det kan være ffb trøbbel i enkelte tilfeller. Jeg har selv null peiling annet enn hva google hits jeg nettopp fikk. Ser iallefall ut til å være mye info/diskusjon rundt dette. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 (endret) Jeg har PS3-versjonen av den der. Fungerer fint på PS2 og PS3, men absolutt ikke på PS4. Tror det var en del oppstandelse rundt det litt etter at konsollen hadde dukket opp, og mener Logitech skrev en slags beklagelse, og mest av alt skyldte på Sony. Edit: Googlet litt, og kan se ut som de funker med denne adapteren: https://www.amazon.co.uk/dp/B010MUZ56Q/ref=cm_sw_r_sms_apa_G1WaAbMNRC1T2 Litt dyr, da. Såvidt jeg forstår er det en sikkerhetschip PS4 krever, som mangler i eldre kontrollere. Er dette denne adapteren bidrar med. Endret 8. juli 2019 av Okapi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå