PoleCat Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 +Dritstilig logo! Er jeg den eneste som synes logoen ikke er noe spess? Nope. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 - Upassande navn Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Savner noe særpreg på "spesial-tekst" som overskrifter, datoer, etc. Syns logoen var bra, men kanskje litt overdreven drop-shadow? Eksternt hostet shoutbox! Auau! Status bar-tingen = Alt+F4, nuff said Ellers kan jeg vel bare si meg enig i mesteparten av den andre kritikken som allerede er nevnt. Du har noe på gang! Men det er mye som bør/kan forbedres. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 - Upassande navn Hva med "Middelmådige Solutions"? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 kanskje litt offtopic men hvorfor fjærner ingen den .dot tk popupen egentlig?? Er det så mange som vil vinne dot tk t-skjorter Jeg har nevnt i mange andre poster hvordan denne fjærnes Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Link til en post du forteller om hvordan den fjernes? Gidder ikke ta meg bryet å finne det ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Likte siden jeg. Kunne kanskje trengt litt margin height, men ellers var den grei. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 - Upassande navn Hva med "Middelmådige Solutions"? Tihi! Nei, altså seriøst; man kommer ikke langt med å kalle seg supreme eller best i verden. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Og en ting til, hvorfor er linkene f.eks about.html?action=about på et home.no domene? PHP wannabe i HTML-style ? No offence Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Ser ut som trådstarter har forlatt forumet eller noe... Har ikke kommet et eneste svar fra han på denne tråden enda. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Ser ut som trådstarter har forlatt forumet eller noe... Har ikke kommet et eneste svar fra han på denne tråden enda. Skjønner han godt jeg... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Ikkje ver så slemme med en stakkars...person... tenk om han også har følelser! Lenke til kommentar
rajiv Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) HeLLo.... Har vært borte en stund!!! Takker for all respons og skal se hva jeg kan gjøre. Men må bare svare på noe av det noen her har skrevet... Jeg har ikke stjålet/kopiert tutorials, grafikk, oppsett etc. av andre sider. De som mener det får VIS MEG DET Endret 4. januar 2004 av rajiv Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Men må bare svare på noe av det noen her har skrevet...Jeg har ikke stjålet/kopiert tutorials, grafikk, oppsett etc. av andre sider. De som mener det får VIS MEG DET Har nå lest gjennom tråden to ganger, men har enda ikke funnet at noen av oss har påstått noe slikt. Så før du angriper; VIS OSS DET! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Men må bare svare på noe av det noen her har skrevet...Jeg har ikke stjålet/kopiert tutorials, grafikk, oppsett etc. av andre sider. De som mener det får VIS MEG DET Har nå lest gjennom tråden to ganger, men har enda ikke funnet at noen av oss har påstått noe slikt. Så før du angriper; VIS OSS DET! Yes, please! Jeg venter spent. Lenke til kommentar
rajiv Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Det stod i den gamle Shoutboxen...glemte og nevne den... Måtte fjerne Shoutboxen pgr. av HostedStuff krever nå betaling for sine servicer. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det stod i den gamle Shoutboxen...glemte og nevne den...Måtte fjerne Shoutboxen pgr. av HostedStuff krever nå betaling for sine servicer. Hvem hadde skrevet det? Litt drøyt å hevde at noen her på forumet har gjort noe slikt. Trenger ikke være noen av oss, vettu. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 HeLLo....Har vært borte en stund!!! Takker for all respons og skal se hva jeg kan gjøre. Men må bare svare på noe av det noen her har skrevet... Jeg har ikke stjålet/kopiert tutorials, grafikk, oppsett etc. av andre sider. De som mener det får VIS MEG DET vær litt mer forsiktig neste gang før du flekker frem halve remsen med smilies... kanskje en liten unnskyldning hadde vært på sin plass? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Oppsettet, med banner,meny øverst, innhold og footer har du desverre kopiert fra tusen andre sider Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Oppsettet, med banner,meny øverst, innhold og footer har du desverre kopiert fra tusen andre sider Er det en confession til shoutbox-synderen vi opplever her arve? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå