rajiv Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 HeLLo... besøk www.s-design.tk håper på replay... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 * Haltan trykker frustrert på replay-knappen gang etter gang, "pokker da!" Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 KLIKKBARE LINKER!!!!! Her... Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) - Spashen er unødvendig - vil ikke engang kommentere de nede til høyre der... - Main-området skulle hatt en border for å avslutte det mot sidene og under - Klin umulig å lese shoutboxen (vet ikke engang om det er det det er - så vanskelig er det å lese) - Rent linkmessig gikk menyen i ett. Liker å se at muspekeren skifter til vanlig pil mellom menyelementene, ikke at de er helt tett inntil hverandre. Bare jeg som er sær kanskje - Hva med en mouseover? - Veldig grå. Trenger kanske litt mer grafikk, eller enda bedre, farger - Seriøst? .tk? tsk tsk + Kul logo + Liker at themen fra logoen går igjen som bullets i menyen. Er drittlei av :: Min umiddelbare reaksjon da jeg så posten er at man bør ta en prøve før man får lov til å bruek ordet design i en URL, men må si at jeg ble positivt overrasket. Er flinkere til å finne de negative tingene enn de positive (vi mennesker er sånn), men det betyr ikke at jeg ikke liker den. Edit; GAH, fjern den forbanna møkka i statusbaren. Det er for fjortisser og andre amøber. Statusbaren er der for å vise infor ikke for å køddes med. Det er alt*F4 grunnlag på høyde med musikk! Endret 23. desember 2003 av enden Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 - Preloadscript på menyen. - Er serveren din treg eller går mitt nett sent..? - Fæl farge på onMouseover.. - Seriøse ting bør ha skapplig domene.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Førsteinntrykket er at dette er en veldig kjedelig side, siden loadet veldig tregt hos meg akkurat nå, og jeg visste ikke om siden var ferdig loadet eller ei. Hadde liksom ventet meg noe mer. -Teksten på knappene var sånn halvveis vanskelige å lese, men det går. -Thumbnailene under gfx er i jpg, vennligst endre dette til gif, snarest! -Mouse-overen passet ikke inn. Siden kunne blitt bedre med litt mer grafikk, etter min mening iallefall EDIT: på linkbuttonsene står det "emty". Det skal være "empty". Endret 23. desember 2003 av flodhest Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Ikke for å være bedriten eller noe slikt, men jeg ville ikke kjøpt "design" av deg... Endret 23. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Åj, det var jo mouseover der jo... Sier bare: http://www.fundingsrud.net/tips/preloading.html Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 nå er jeg veldig enig med de fleste her, og vil bare legge til: - Den ser uferdig ut, rett og slett. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Ikke noe spesielt overbevisende. - unødvendig og kornete splash - triste, kjedelige farger - uoversiktlig rot - ingen preload på menyen - LAG THUMBS av bg'ene dine. de filene er SVÆRE! dessuten blir "thumbsene" dine kornete og lite attraktive nuh - lang lastetid - lite pen meny. ALT for klemt isammen Har du tenkt på å få oppdrag, er du nødt til å klare noe bedre. Se deg litt om her, konkurransen din er knallhard. Endret 23. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Ikke for å være bedriten eller noe slikt, men jeg ville ikke kjøpt "design" av deg... hehe, ikkje eg heller. kan jo komme med noen kommentarer jeg og. hadde store førhåpninger til siden da jeg så enter saken, men ble skuffet. >det eneste grafiske elementet på siden er logo saken som for øvrig går igjen på alle meny knappene (unødvendig). virker som om den går igjen i alt du lager, så på gfx siden.. >alt for liten skrift i shout boksen, synes heller ikke at den passet der. >virker som om teksten er kappet av på gfx knappen.. >preloadscript som nevnt tidligere. >flytt siden til start.no (home.no.net). home.no er tregt og har dårlig oppetid. >skal du lage tutorials og vise andre hvordan ting skal gjøres bør en ha bilder med. >tja ellers litt kjedelig fargevalg. forstår konseptet med en stylish grå side, men da må det mer grafikk til og for all del fjern shout boksen.. likte den logo saken i headeren, ville fjernet den fra alle de andre stedene, så ikke andre blir lei den og. ellers ville jeg kanskje dristet meg til litt mer enn en skyggeeffekt i headeren. i Opera (7.22) funker ikke meny entreen. skjer noe tull med shouteboksen og. mye kritikk dette. egentlig ikke så mye "feil", men med en HeLLo...besøk www.s-design.tk håper på replay... holdning, blir det gjerne sånn.. litt forandring vil nok gjøre susen. God Jul forresten It's 00:06 EDIT: ble ganske langt det her.. Endret 23. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ehhhrrrmmmm, det skrives empty. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 hvis du vil gjøre siden mer seriøs vil jeg fjerne den dot.tk reklamen som popper opp.. er nemlig mulig å skru denne av på my dot.tk Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 hvis du vil gjøre siden mer seriøs vil jeg fjerne den dot.tk reklamen som popper opp.. er nemlig mulig å skru denne av på my dot.tk De som er seriøse, holder seg så langt borte fra .tk at de ikke en gang vet hvor Tokelau ligger. En slik tilsynelatende småting, ødelegger egentlig hele inntrykket, uansett hvor pen/ seriøs en side måtte være. Om du virkelig er interessert i å selge webdesign (forstod egentlig ikke helt formålet med siden) bør du ha bedre referanser/eksempler enn det som ligger der nåh. Det der dritten i statusbaren er som enden sier ALT+F4-grunnlag, men nå lot jeg det være siden jeg skulle kommentere siden din. Stealing and ripping images/ content is not allowed Ingen fare! Synes sånn "overall" at siden blir alt for enkel og lite gjennomført, iallefall for å representere det du vil, nemlig grafikk. Header har et "første-gang-jeg-prøver-layer-styles"-preg over seg. En grafikk/desgin-side bør iallefall ha en über header/logo, med passende gfx på resten av siden. Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Enig med det meste som er sgt over, må bare legge til - Fryktelig irriterende at det står tutor. i menyen, hvorfor ikke skrive tutorials når du har plass til det. - Jeg ville valgt å ha like bred footer som resten av sia. Ellers må jeg bare fremheve at de greiene nederst i statusbaren ikke får deg til å virke mer proff i hvert fall. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 -Unødvendig, upassande og stygg splash! -Heslig mouseover -Grått og kjedelig -"Plutselig slutt" på sida, ingenting som avgrenser lissom... -For liten fontsize i shoutboxen -anonym meny +Dritstilig logo! +Fin layout Du har nok en del å arbeide med Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) må bare legge til at g-en i gfx på menyen er kutta. De sidenene du har laget er også ganske like syns jeg: Forslag du lagde til kim Din egen side (se under gfx og webdesigns) Endret 24. desember 2003 av Unglar Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 mulig en bra begynnelse, men tittelen passer ikke inn kompis... Det skal mer til før sida blir SUPREME!... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 +Dritstilig logo! Er jeg den eneste som synes logoen ikke er noe spess? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Logoen var tøff, men.. kremt.. om du ser under "GFX", og ting han har laga - så bruker han samme logo heile tida... det var _veldig_ rart/tåpelig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå