Sk8n Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Som tittelen sier; Noen som vet om man får bemerkning/2-er feil på en PKK om man har hull tvers gjennom ett bremseskjold?Ser fra kontrollinstruks at det bemerkes ved mangefull feste osv, men har ikke klart å finne noe spesifikt om hull/skade ellers. Presterte å kløne det til for meg selv med skrujern under fjerning av en stein som hadde satt seg mellom skive og bremseskjold.. Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Hvis bremsesylinderen sitter på skjoldet vil det kanskje gi feil på eu. Er det bare de tynne skjoldene så vil det ikke. 1 Lenke til kommentar
Sk8n Skrevet 8. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2019 Hvis bremsesylinderen sitter på skjoldet vil det kanskje gi feil på eu. Er det bare de tynne skjoldene så vil det ikke. Er heldigvis bare ett av de tynne skjoldene Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Så lenge de sitter fast vil jeg ikke tro det vil gi mangel. Har fått nesten istykkerrusta bremseskjold gjennom flere EU-kontroller uten påpekning. Kan ikke se for meg at det skal utgjøre noen sikkerhets- eller miljørisiko. 1 Lenke til kommentar
Sk8n Skrevet 8. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2019 Så lenge de sitter fast vil jeg ikke tro det vil gi mangel. Har fått nesten istykkerrusta bremseskjold gjennom flere EU-kontroller uten påpekning. Kan ikke se for meg at det skal utgjøre noen sikkerhets- eller miljørisiko. Høres bra ut, hadde ikke planer om å montere nye før evt skift av skiver, som blir en stund til..Ingen sjans for at de løsner med det første Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Du er så heldig at du kan bytte de uten å demontere navet? Lenke til kommentar
Sk8n Skrevet 8. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2019 Du er så heldig at du kan bytte de uten å demontere navet? Nei, må nok av med det også om man skal gjøre noe med det gitt.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Samme her. Oppdaga etter jeg hadde bytta hjullager bak at plata også burde vært bytta. Og det går ikke an å demontere navet uten å ødelegge hjulalgeret. Foran har de C-forma skjold som kan byttes uten å demontere noe. Ironisk nok så er det også enkelt å demontere navet uten å ødelegge noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå