Gå til innhold

Iphone XS, Samsung S10+ eller Huawei P30Pro/Mate20Pro?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du sier den er rask. Hva er den rask på? Hva er det du gjør som gjør at den fremstår som "rask"? :) Av ren nysgjerrighet.

I fra min erfaring alt. I praktisk bruk betyr rask for min del at den ikke stopper opp når man navigerer rundt ikke at den nødvendigvis er 3,5 millisekund raskere enn konkurrenten. Apple har fordelen av et optimalisert os og klasseledende cpuer så det skulle bare mangle at den oppleves som rask i bruk.

Lenke til kommentar

I fra min erfaring alt. I praktisk bruk betyr rask for min del at den ikke stopper opp når man navigerer rundt ikke at den nødvendigvis er 3,5 millisekund raskere enn konkurrenten. Apple har fordelen av et optimalisert os og klasseledende cpuer så det skulle bare mangle at den oppleves som rask i bruk.

Som 99% av de nyeste telefonene på markedet altså.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981

Kan du nevne eksempler på nye telefoner som faktisk stopper opp under navigering da?

Her kan jeg bidra med ett eksempel ihvertfall. Huawei p smart 2019. Den ble raskt overbelastet og viste et sånn roterende ventesymbol når jeg surret rundt i innstillinger.

Endret av Slettet+234981
Lenke til kommentar

Her kan jeg bidra med ett eksempel ihvertfall. Huawei p smart 2019. Den ble raskt overbelastet og viste et sånn roterende ventesymbol når jeg surret rundt i innstillinger.

In b4 brukarnavn skal skylde på skin. Igjen er det samme som gjelder at for bruker betyr det ikke den piiiip hvem sin skyld det er så lenge problemet er der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981

P smart var en billig telefon. Aldri skjedd med min mate 9 pro, mate 10 pro eller min nåværende mate 20 pro

Påstanden var vel at kun 1%  av de nyeste telefonene på markedet hadde dette problemet, pris ble ikke nevnt.

Lenke til kommentar

In b4 brukarnavn skal skylde på skin. Igjen er det samme som gjelder at for bruker betyr det ikke den piiiip hvem sin skyld det er så lenge problemet er der.

Av nyeste telefoner mener jeg såklart ikke billigmodellene til valgfri produsent, for der er det jo såklart mye drit. Regner med du skjønte det. Av de litt dyrere modellene tipper jeg du finner svært få telefoner som henger seg opp titt og ofte. Eller er det nå du skal si du har opplevd det på alle Android-telefonene du har hatt bortsett fra iPhone? :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Apple har fordelen av et optimalisert os og klasseledende cpuer så det skulle bare mangle at den oppleves som rask i bruk.

Det er sant, bare synd de underklokker hardwaren slik at man skal få lengre batteritid, noe som gjør at telefonen oppleves som treg igjen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...