Slutsky Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Hei, Tenkte å prøve meg på et nytt styrkeprogram, og vurderer å starte med RYP. Men finner ikke siste versjon av dette heftet, og det ser ikke ut som det er noe informasjon om dette på tn.no. Hva skjedde med programmet? Er det noen som har siste versjon av heftet liggende? Finner kun en eldre versjon når jeg googler. Takker! Lenke til kommentar
diskusjonscam Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 RYP? ikke hørt begrepet tidligere? Lyst til å utdype? Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 6. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2019 Kan lese her: http://www.enduroboys.no/tilleggssider/tech_nutrition.pdf Når jeg leser hva andre skriver ser det ut som dette er en gammel versjon. Men mulig det ikke er så stor forskjell i de nye. Hva sier dere som har prøvd disse før? Lenke til kommentar
diskusjonscam Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Ok. Takk for info. Ser ut som om det er mye som er likt med andre tips og veiledere som finnes på nettet. Selv inspireres treningen her for tiden av hardworkout.no og treningsprogrammet til Dwayne Johnson. Er det muskelvekst (størrelse) eller styrke du ønsker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå