thomassit0 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 JAAAAA:D Er valg ut til FarCry beta:D:D Flere som er med? jippi Lenke til kommentar
genesis Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) din heldige F. hehe men kan du ikke først komme med litt informasjon når du starter en tråd? altså det intereserer meg lite at du, navnet ditt, er valgt ut, men at en jeg kan spørre ut er valgt ut, det er interesannt. får vel bare stille_ - hva slags maskinvare har du? (var dette noe de så på da de valgte betatestere?) - hvor lenge varer denne perioden? (altså når regner de seg ferdige med spillet? det skulle vel etter tidligere planer vært ferdig for lengst.... skuffende) - er betaen hele spillet? (er dette bare finpussing?) - krever det stor plass? leveres det på DVD? (slik som mange spill burde blitt gjort, framfor 4-5 cder (ja, da får folk bare gå i innkjøp av en dvdromleser....) som sagt, din heldige edit_ 2mass.... "få poster".. du lyver vel ikke? har lest rundt en thomas fyr på foruma som har en del problemer... poster for å få svar, falske poster.... så lyver du, bare kom med det nå, å så knuser du pcen, kommer deg langt vekk fra muligheten til disse foruma, og lever ut der.... ellers Endret 23. desember 2003 av genesis Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Nåja 156 poster er nå ikke akkurat lite da.. Fikk du svar i dag nå nettopp eller er det en stund siden? Noen som vet om de sa ifra til alle betatesterene samtidig eller om noen kan få beskjed senere? Har selv meldt meg på og tvinner tommeltotter på å få være med. Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 JAAAAA:D Er valg ut til FarCry beta:D:D Flere som er med? jippi Hvor mange heldige ble valgt ut? Vet noen hvor jeg kan laste ned en trailer til spillet? Ser bra ut må jeg si.... Og releasedatoen? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Syntes i det hele tatt at det er frekt å spørre om han lyver fordi han har få poster i forumet. Han kan være vel så kompetent som de andre her selv om han ikke har like mange poster. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) trenger vel for F ikke være kompetent for å bli valgt til å være beta tester vel? iallefall ikke open beta? jeg mener det er vel mer eller mindre ett lotteri hvem som blir trukket blandt de tusener på tusener som sannsynligvis sender inn søknad? og antall poster har INGENTING med kompetanse å gjøre edit: misunnelig!!!! Endret 23. desember 2003 av MrLee Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Får håpe du gjør jobben din ordentlig da, og kommer med fin feedback til utviklerne, for å sikre alle oss andre et godt spill Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Poenget med å lyve for for å masse svar er ? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hvordan vet du han lyver, om han lyver? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hvordan vet du han lyver, om han lyver? Tviler på at han gjør det. Men har vært så mange teite folk i det siste på forumene som har kommet med useriøse innlegg bare for å lokke til seg folk. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Thursday 18.12.2003 The Far Cry Beta Registration is now closed! Thanks to all who applied to take part in the Far Cry Beta! Those selected will receive confirmation emails between the 22nd and the 28th with detailed instructions on how to get the software and how to proceed with the testing. Good luck! Sakset fra Farcry's hjemmeside. Ser ut til av vi andre som ikke har fått noe svar enda, men som fortsatt lever i håpet, kan puste ut. Er fortsatt 4 dager igjen til ALLE skal ha fått beskjed. Så tvi tvi. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Kan paste mailen for å verifisere / besvare eventuelle spørsmål, og nei jeg juger ikke er ikke så teit.. og jeg bryr meg ikke om å få masse posts akkurat. EDIT: det er 5000 som ble valg ut tror jeg hvis ikke de endra det. Congratulations! You have been selected to participate in the Far Cry beta test. Please review the information in this mail related to the beta testing process: 1. Beta version description ======================== - Multiplayer only version - Maps included: Airstrip, Monkey Bay, Radio - Recommended specs: o P4 1.7 Ghz o 512 MB RAM o GeForce 4 / Radeon 9x00 Pro series based cards or higher (no GeForce 4 MX support) o 500 MB of free hard disk space o Windows 2000/XP support only - Driver requirements: o DirectX 9.0b must be installed o Nvidia based cards must have : ForceWare drivers 53.03 o ATI based cards must have: Catalyst drivers 3.9 2. Waiting for the beta ==================== - We are working hard to deliver you a stable version for early January. By that time, you'll receive a new mail with all the details necessary for downloading and installing it. Hard copies will NOT be distributed. - The official Far Cry beta forums are now ready for you. The forums will be the center of communication for the beta. Please participate and visit them often. The URL is: http://ubbxforums.ubi.com/6/ubb.x?a=cfrm&s=400102&f=34210466 - Community Managers tobedetermined and Ubi_Marc will post updates on the official beta forums. Make sure to check for their posts. 3. Beta testing end date ===================== - You will be informed in advance of the end date of beta testing. If you still have specific questions to ask, please use the forums first, or send your request to: [email protected] Congratulations again, and see you online soon! The Far Cry beta team Der! Eneste som er kjipt er at jeg ikke kommer inn på beta forumet Endret 24. desember 2003 av 2mass Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Dårlig gjort å tro at han lyver må jeg si. Bare fordi en person som heter Thomas har løyet tidligere og fordi han har få poster. Latterlig! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Enig. bare fordi jeg har samme navn bør du ikke dømme meg liksom. Lenke til kommentar
Ikon Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 JAAAAA:D Er valg ut til FarCry beta:D:D Flere som er med? jippi Jeg var på jobbintervju der og spilte spillet. Det ser bra ut, men gameplay messig er det ikke helt det store. De er flinke til å syns at de er flinke selv, men i min mening var gameplayet substandard. Mye rot og dårlig forteller evne. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 intervju hos UbiSoft? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 JAAAAA:D Er valg ut til FarCry beta:D:D Flere som er med? jippi Jeg var på jobbintervju der og spilte spillet. Det ser bra ut, men gameplay messig er det ikke helt det store. De er flinke til å syns at de er flinke selv, men i min mening var gameplayet substandard. Mye rot og dårlig forteller evne. Mener du at du intervjuet dem, eller at du prøvde å få jobb? Jeg vet hva jobbintervju betyr, men hvis man bare trenger å få et jobbintervju der for å få prøve spillet, så... Lenke til kommentar
genesis Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 det var voldsomt da.... dette var ikke hovedinnholdet whatsoever i posten min, men det er tydelig mange som har valgt å poste hva de mener om saken, og ikke noe rundt hva trådstarter startet tråden for. Jeg har ikke nevnt noe med kompetanse, å ta inn det er latterlig dårlig prestert av dere (som har det). Jeg tenkte, ettersom jeg vet, denne thomas fyren har opprettet forskjellige kontoer etterhver med et nick som går i den duren, og hver gang han blir "tatt" for det, lager han ny, og begynner med 0 poster...... vanskelig å forstå? ja, det er folk som starter tråder, og lyver, for å få mange svar... vi lever i en syk verden, OOps sorry om jeg røpte det, du ville nok funnet det ut med tiden uansett fint at du følger opp etter trådstartingen, med info og stash 2mass (og det med at han var en F. er ikke noe direkte, det eneste jeg vet om denne personen er at han/hun har oprettet en bruker med nick 2mass, startet denne tråden da han/hun gjorde osv. altså for de som ikke forsto hva det var et uttrykk for: din F. i denne sammenheng = uttrykk for misunnelse) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 skjønte det.. men det er nok fler en meg på forumet som heter thomas god jul. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Har sett trailerne til dette spillet! Ser helt sinnsykt ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå